اطــلاعــیــه فراخوان پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه کاشان

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۱۹:۳۳ کد : ۲۴۹۶ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۴۵۳
اطــلاعــیــه فراخوان پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه کاشان

بسمه تعالی

اطــلاعــیــه

فراخوان پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه کاشان جهت نیمسال اول سال تحصیلی 93-92

 

دانشگاه کاشان در نظر دارد با استناد به آئین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر «آیین نامه شماره 22354/و مورخ 02/03/1391 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» برای نیمسال اول سال تحصیلی    93-92 اقدام به پذیرش دانشجو (بدون آزمون) در مقطع کارشناسی ارشد نماید.

 

شرایط پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد:

دانشجویان ممتاز مقطع کارشناسی  که حائز یکی از شرایط زیر هستند، می توانند جهت استفاده از مزایای این آئین نامه درخواست خود را به دانشگاه کاشان ارائه نمایند.

الف) دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی پیوسته که پس از گذراندن شش نیمسال تحصیلی (با گذراندن حداقل 100 واحد درسی) به لحاظ میانگین کل جزو ده درصد برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش آموخته شوند. (اتمام تحصیلات دوره کارشناسی تا تاریخ  31/06/1392)

ب) برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیادهای علمی-دانشجویی برای ورود به همان رشته برگزیده یا رشته های مرتبط، با معرفی دبیرخانه المپیاد.

ج) دانشجویان نمونه کشوری (در دوره کارشناسی) با معرفی معاونت دانشجویی وزارت به شرطی که به لحاظ میانگین کل همتراز پانزده درصد برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.

د) برگزیدگان رتبه های اول تا سوم جشنواره های معتبر علمی (از قبیل خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی و فارابی) در رشته یا گروه آموزشی مرتبط با طرح ابتکاری خود یا زمینه ای که در آن برگزیده شده اند، با معرفی دبیرخانه هر یک از جشنواره ها با مشارکت حداقل سی و پنج درصد.

هـ) دانشجوی رتبه اول دوره کارشناسی ناپیوسته در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی دانشگاه محل تحصیل که پس از سه نیمسال تحصیلی دارای میانگین کل حداقل هفده باشد و حداکثر در چهارنیمسال تحصیلی دانش آموخته شود و در دوره کاردانی به لحاظ میانگین کل جزء ده درصد برتر باشد.

مدارک موردنیاز جهت ثبت نام:

1.    فرم های تکمیل شده شماره 1 و 2 (متقاضیان استفاده از هریک از شرایط ب تا هـ بایستی به جای فرم شماره2، اصل معرفی نامه و گواهی مربوطه یا کپی برابر اصل شده آن را ارسال نمایند).

2.       تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی (برای دانشجویان غیر از دانشگاه کاشان )

3.       ریزنمرات ثبت شده تاکنون

 

توضیحات مهم:

1.    بر اساس آئین


نظر شما :