استادان نمونه آموزشی دانشگاه کاشان تجلیل شدند

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۱۵:۰۱ کد : ۲۴۸۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۳۸
مراسم بزرگداشت هفته معلم و تجلیل از اساتید نمونه آموزشی دانشگاه کاشان طی مراسمی در دانشگاه کاشان برگزار شد.
 

مراسم بزرگداشت هفت معلم و تجلیل از اساتید نمونه آموزشی دانشگاه کاشان طی مراسمی در دانشگاه کاشان برگزار شد.

رییس دانشگاه کاشان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته آموزش و روز استاد گفت: رشد و توسعه فعالیت های آموزشی و پژوهشی و ارتقاء سطح علمی دانشجویان این دانشگاه مرهون تلاش استادان است.

دکتر عباس کتابی، به کسب رتبه هجدهم این دانشگاه سال گذشته در بین دانشگاه های کشور بر اساس شاخص های وزارت علوم اشاره کرد و افزود: بر طبق اعلام سازمان سنجش در سال گذشته نیز دانشجویان این دانشگاه رتبه ششم را به لحاظ قبولی در مقاطع بالاتر کسب کردند.

وی، کیفیت آموزشی این دانشگاه را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: بر اساس نظر سنجی های انجام شده، استادان و دانشجویان رضایتمندی 85 درصدی به لحاظ کیفیت آموزشی این دانشگاه داشته اند.

دکتر کتابی، به رشد فعالیت های پژوهشی و ارتباط با صنعت این دانشگاه نیز اشاره کرد و افزود: میزان حجم قراردادهای ارتباط با صنعت و فعالیت های پژوهشی این دانشگاه در سال گذشته یک و نیم میلیارد تومان بوده است.

رییس دانشگاه کاشان، توسعه فضاهای آموزشی این دانشگاه را مرهون زحمات و حضور خیرین دانست و افزود: نزدیک به 30 هزار متر مربع فضای آموزشی و کمک آموزشی و رفاهی توسط خیرین در این دانشگاه در حال ساخت است.

دکتر کتابی، با اشاره به  رشد و توسعه روزافزون جمهوری اسلامی و الگوی موفق آن در ابعاد مختلف مدیریتی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در دنیا ابراز امیدواری کرد: تا بتوانیم در ابعاد علمی و دانشگاهی نیز الگوی خوبی را به دنیا ارائه دهیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان نیز در این مراسم گزارشی از نحوه انتخاب استادان نمونه آموزشی ارائه کرد.

دکتر امیر حسین رسول نیا به دانشجویان، خوب درس خواندن، نماز اول وقت و ولایت مداری به اهل بیت و حضرت علی (ع) را توصیه کرد.  

در این مراسم  از 49 نفر از استادان ارتقاء یافته و نمونه آموزشی و بازنشسته  دانشکده های مختلف این دانشگاه تجلیل شد.

در این مراسم همچنین یاد استاد مرحوم سید محمدحسین رحمتی عضو هیات علمی دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان گرامی داشته شد.   


اسامی اساتید نمونه آموزشی دانشگاه کاشان

 


 

 


( ۴ )

نظر شما :