کارگران نمونه دانشگاه کاشان تجلیل شدند

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۱۴:۴۳ کد : ۲۴۷۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۱۶
به مناسبت روز جهانی کارگر به همت اداره رفاه کارکنان دانشگاه کاشان، طی مراسمی از کارگران نمونه این دانشگاه تجلیل شد.
 

به مناسبت روز جهانی کارگر به همت اداره رفاه کارکنان دانشگاه کاشان، طی مراسمی از کارگران نمونه این دانشگاه تجلیل شد.

رییس دانشگاه کاشان در این مراسم با گرامیداشت روز کارگر، توجه به جایگاه فرهنگ کار را لازم دانست و گفت: کار کردن و فرهنگ کار در جامعه بایستی نهادینه شود ودر جهت تقویت آن گام برداشت.

دکتر عباس کتابی، با اشاره به اینکه کار زیربنای تولید و توسعه اقتصادی است اظهار داشت: نابسامانی های اقتصادی نشان از بی توجهی به فرهنگ کار است.

وی، توجه به فرهنگ کار را از صدر اسلام دارای اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: طبق فرمایش حضرت علی (ع)"  بالاترین تفریح کار است".

رییس دانشگاه کاشان افزود: کارگران بزرگ ترین سرمایه های این مملکت هستند که زحمات زیادی را برای رشد و توسعه کشور در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات می کشند و باید قدر این نیروهای ارزشمند را بدانیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش کارگران این دانشگاه افزود: روز کارگر متعلق به یک روز خاص نیست و هر روز متعلق به کارگران است.

حجت الاسلام عباس خادمیان، با اشاره به اینکه زنده بودن یک انسان و یک جامعه به کار است اظهار داشت: یک جامعه وجودش و موجودیتش به این است که چه اندازه به کار توجه می شود.

وی، پیشرفت جامعه را به کار دانست و خاطر نشان کرد: موجودیت انسان با کار مشخص می شود.

وی، جایگاه کار در اسلام را با ارزش دانست و خاطر نشان کرد: اسلام کاری که برای رضای خدا و حلال باشد روزی آن را چند برابر می کند.


 

حجت الاسلام خادمیان، تحقق حماسه اقتصادی را در گرو کار و تلاش ذکر کرد و افزود: وقتی بینش ملکوتی و الهی باشد حماسه اقتصادی روی می دهد.

 در این مراسم، حمیدرضا دادائی، احمد عباسیان، محمد بنده علی، سید محمد طباطبایی، حمید خیرخواهی، فاطمه صورتی، عباس مکاری، منصور قنبری، یوسف پور زهیر و معصومه صادق زاده به عنوان کارگران نمونه سال 91 دانشگاه کاشان معرفی شدند و لوح تقدیر و جایزه ویژه دریافت داشتند.

 

نظر شما :