جلسه تقدیر معاون دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۱۹:۳۵ کد : ۲۴۶۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۸۱
مراسم تودیع و تقدیرمعاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان با حضور رییس و جمعی از کارکنان این دانشگاه برگزار شد.
 

مراسم تودیع و تقدیرمعاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان با حضور رییس و جمعی از کارکنان این دانشگاه برگزار شد.

رییس دانشگاه کاشان در این مراسم، فعالیت در دانشگاه به خصوص در نهاد رهبری را مایه مباهات و افتخار دانست و گفت: هر کاری که در راستای رشد فضائل اخلاقی، بینش سیاسی و فرهنگی جامعه باشد ارزش دارد.

دکتر عباس کتابی، از خدمات چندین ساله معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه قدردانی کرد و اظهار داشت: حجت الاسلام محمدی در گفتار و کردار با صلابت بود.


 

وی، سعه صدر، برخورد خوش و تعامل با دیگر مجموعه های دانشگاه را از دیگر خصوصیات اخلاقی ایشان برشمرد و خاطر نشان کرد: این برادر روحانی در زمان فعالیت خود کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت که قابل تقدیر است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز از فعالیت های چندین ساله معاون این نهاد قدردانی کرد و گفت: ایجاد و گسترش فضاهای معنوی و اسلامی، حمایت و هدایت فکری تشکل های دانشجویی و تبیین احکام و ارزش های اسلامی از جمله وظایف این دفتر است.

حجت الاسلام عباس خادمیان، تقویت پیوند حوزه و دانشگاه، انجام دادن مسئولیت های روحانیت در محیط دانشگاه مانند اقامه نماز جماعت و برپایی محافل و مجالس مذهبی، حضور فعال در میان دانشجویان و ایجاد فضای مناسب برای مشاوره های دینی و پاسخ دهی مناسب ونظارت بر رعایت موازین اسلامی و ارزش های انقلاب در دانشگاه و تشکل ها از دیگر اهداف این نهاد ذکر کرد و اظهار داشت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان با همکاری معاونت این نهاد در راستای تحقق این اهداف کوشیده است.

وی، تواضع و خلوص نیت را از خصوصیات اخلاقی معاون این نهاد برشمرد و افزود: حجت الاسلام محمدی یکی از مبلغین و ائمه جماعات شاخص در این دانشگاه بود که امید است همکاری ایشان با دانشگاه ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام محمدی معاون قبلی نهاد رهبری در دانشگاه کاشان نیز به ارائه گزارشی از چند سال خدمت خود در دفتر نهاد اشاره کرد و گفت: در عرف خاص تکلیف یقینی لازمه اش برائت یقینی است.

وی، فعالیت ها و اهداف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه را مقدس و با ارزش دانست و اظهار داشت: برای تحقق وظایف این نهاد نمی توان تحصیل، تدریس و تبلیغ را هم زمان انجام داد.

 در این مراسم با اهدا لوح و هدایا از خدمات چندین ساله معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان تقدیر شد.

لازم به ذکر است حجت الاسلام محمدی از سال 1387 در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان به عنوان معاون مشغول به فعالیت بود که به علت ادامه تحصیل در مقطع دکترا، از ادامه فعالیت پست خود کنارگیری کرد.

 

نظر شما :