نشست شورای مدیران دانشجویی دانشگاه های منطقه 4 کشور

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۱۸:۴۸ کد : ۲۴۶۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۳۴
هشتمین نشست شورای مدیران دانشجویی دانشگاه های منطقه 4 کشور به مدت دو روز در دانشگاه کاشان برگزار شد.
 

هشتمین نشست شورای مدیران دانشجویی دانشگاه های منطقه 4 کشور به مدت دو روز در دانشگاه کاشان برگزار شد.

 مدیر امور دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: در روز نخست این نشست کارگروه های ساماندهی خوابگاه های خصوصی برگزار و قراردادهای بین دانشگاه ها و خوابگاه داران مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

دکتر قضاوی با اشاره به اینکه، در این نشست پیشنهاد قرارداد خوابگاه های خصوصی نهایی شد اظهار داشت: مقرر شد تا یک هفته آینده این پیشنهاد به همه دانشگاه ها و مدیران ارسال شود.

وی، برون سپاری خوابگاههای دولتی را از دیگر کارگروه های این نشست برشمرد و افزود: پیشنهاد شد که هر یک از دانشگاه ها در صورتیکه دارای خوابگاه خارج از سایت دانشگاه هستند به طور آزمایشی نسبت به برون سپاری خوابگاه اقدام نمایند.

به گفته وی، در روز دوم این نشست نیز که  با حضور یکی از نمایندگان صندوق رفاه وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد موضوع های مطرح شده در کارگروه های ساماندهی سامانه های دانشجویی و ساماندهی خوابگاه ها مورد بررسی قرار گرفت.

قضاوی خاطر نشان کرد: در مورد سامانه های دانشجویی مقرر شد که همه دانشگاههای منطقه 4 با چند شرکت ارائه دهنده خدمات مربوط به سامانه های دانشجویی وارد بحث شوند و تمامی این دانشگاه ها چارچوبی جهت عقد قرارداد با شرکت برای استفاده از سامانه ها تهیه نمایند.

وی افزود: طبق اعلام نماینده صندوق رفاه در خصوص ساخت خوابگاه های خصوصی، موضوع وام و مشکلات آن حل شده و متقاضیان پس از تکمیل پرونده به بانک ها معرفی می شوند.

وی، پیشنهاد مدیران دانشجویی در خصوص تشکیل کمیسیون های دانشجویی استانی و انجام امور مربوط به دریافت مجوز خوابگاه های خصوصی را از دیگر موارد مطرح شده در این نشست ذکر کرد و گفت: مقرر شد نماینده صندوق بررسی های لازم را در این خصوص به عمل آورد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: در خصوص بیمه نیز پیشنهاد شد که همه دانشگاه ها انواع بیمه ها را با یک شرکت عقد نمایند تا بتوانند از امکانات و تخفیف بیشتر استفاده کنند.

دکتر قضاوی، با اشاره به اینکه  امسال صندوق رفاه تنها تعداد مشخصی از بیمه ها را معرفی و دانشگاه را ملزم به عقد قرارداد با این بیمه ها کرده بود افزود: پیشنهاد شد که با مسئولین صندوق رفاه رایزنی شود تا دانشگاهها در عقد قرارداد با هر بیمه ای بسته به شرایط منطقه آزاد باشند.

این نشست مدیران دانشجویی 17 دانشگاه منطقه چهار کشور حضور داشتند.

 

نظر شما :