نشست کاری ریاست دانشگاه با حوزه معاونت فرهنگی

۰۲ مهر ۱۳۹۳ | ۱۵:۲۹ کد : ۲۴۶۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۳۸
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و سالگرد هفته دفاع مقدس، نشستی با حضور رئیس دانشگاه و اعضای حوزه معاونت فرهنگی برگزار شد.
 

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و سالگرد هفته دفاع مقدس، نشستی با حضور رئیس دانشگاه و اعضای حوزه معاونت فرهنگی برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این نشست، ارزش کار فرهنگی در دانشگاه را بسیار حایز اهمیت دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در پاسخ به سوالی که اگر شما رهبر نبودید چه سمتی را برای خود اختیار می کردید فرمودند: کارشناس فرهنگی در دانشگاه.

دکتر عباس زراعت اظهار داشت: آنچه که می تواند باعث ارتقاء سطح علمی و فرهنگی دانشجویان شود، استفاده مطلوب از ظرفیتهای آموزشی و فرهنگی دانشگاه است.

وی خاطر نشان کرد: دست اندرکاران فعالیت های فرهنگی بایستی برای برگزاری برنامه های تاثیرگذار فرهنگی تلاش کنند.

وی سختگیری در کار فرهنگی را ناپسند و نادرست دانست و افزود: خداوند نیز در سوره آل عمران می فرمایند: اگر سختگیر و بداخلاق و سنگدل باشی به طور مسلم از گرد تو پراکنده می شوند.  

وی دانشجویان را سرمایه های نظام دانست و خاطر نشان کرد: در اجرای برنامه های فرهنگی استفاده از استعدادها و ظرفیت های دانشجویی باید لحاظ شود.

معاون فرهنگی دانشگاه کاشان نیز در این نشست از حضور رئیس دانشگاه در جمع مدیران و کارشناسان حوزه معاونت فرهنگی قدردانی نمود و افزود: برپایی اینگونه نشست ها برای همکاران مفید و مؤثر و منشا خیر و برکت است.

دکتر امامی اظهار داشت: این معاونت سعی دارد تا با برگزاری  برنامه های متنوع فرهنگی، محیط بانشاطی را برای دانشجویان در سال تحصیلی جدید فراهم کند.

کارشناس مسئول فرهنگی معاونت فرهنگی دانشگاه نیز در این نشست ضمن تشکر از حضور دکتر زراعت در جمع مدیران و کارشناسان فرهنگی، این اقدام نیکو را موجب دلگرمی و ایجاد شور و انگیزه بین همکاران بیان نمود.

حجت الاسلام اقبالی با بیان اینکه این دانشگاه از ظرفیت های بالای فرهنگی برخوردار است اظهار داشت: بایستی از این امکان نه تنها در دانشگاه بلکه در سطح شهر با هماهنگی و همفکری با نهادها و تشکل ها در فعالیت های کلان فرهنگی استفاده کرد.

 

نظر شما :