ارسال ۱۰۵ مقاله به دهمین دوره کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون

۲۲ مهر ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۶ کد : ۲۴۵۹۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۸۱

دبیر اجرایی دهمین دوره کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون (ICCIA 2024) از ارسال ۱۰۵ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس خبر داد.
دکتر محسن شفیعی راد افزود: از تعداد مقالات ارسالی، پس از داوری، ۶۳ مقاله پذیرفته شد که در روزهای برگزاری کنفرانس به صورت سخنرانی ارائه خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه این کنفرانس بین‌المللی از ۱۵ الی ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه کاشان برگزار می شود، خاطر نشان کرد: این کنفرانس معتبرترین رویداد تخصصی کنترل در کشور است که هر دوره کنفرانس توسط یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور با همکاری انجمن مهندسان کنترل و ابزار دقیق ایران برگزار می‌شود.
وی گسترش و ارتقاء دانش فنی و هم‌چنین تبادل آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی در حوزه مهندسی کنترل ابزار دقیق و اتوماسیون را که حاصل پژوهش‌های صنعتگران، پژوهشگران و اندیشمندان مراکز پژوهشی و دانشگاه‌های داخل و خارج کشور می‌باشد، جزء اهداف اصلی برگزاری  این کنفرانس عنوان کرد.  
دکتر شفیعی راد با بیان اینکه کنفرانس به‌صورت همزمان به شکل حضوری و مجازی برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: این کنفرانس بر آن است که از طریق برگزاری میزگردهای تخصصی، سخنرانی‌های کلیدی، ارائه مقالات در نشست‌های علمی-تخصصی و کارگاه‌های آموزشی، شرکت‌کنندگان را با جدیدترین پیشرفت‌های علمی در زمینه‌های مختلف کنترل و اتوماسیون آشنا سازد.

وبسایت کنفرانس:
iccia2024.kashanu.ac.ir

کلیدواژه‌ها: کنفرانس کنترل کنترل ابزار کنترل ابزار دقیق کشور اتوماسیون تخصصی برگزار دانشگاه کاشان


( ۳ )

نظر شما :