انعقاد تفاهم نامه مشترک بین پارک علم وفناوری دانشگاه کاشان با منطقه ویژه اقتصادی کاشان

۲۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۰:۴۸ کد : ۲۴۴۵۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۶۵

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و بحث بر سر مفاد، تفاهم‌نامه‌همکاری کارآفرینی، نوآوری و فناوری در راستای نهادینه کردن ارتباطات سازمان یافته و تحول آفرین با بخش های متعدد زیست بوم منطقه ویژه اقتصادی کاشان و توسعه زیرساخت فناوری در حوزه صنایع معدنی بین منطقه ویژه اقتصادی کاشان و پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان به امضا رسید.
دکتر علیرضا فرجی، تلاش برای رفع نیازهای فناورانه واحدهای مستقر در منطقه ویژه اقتصادی، تعریف و اجرای رویدادهای کارآفرینی، نوآوری و فناوری در منطقه ویژه، کمک به تجاری سازی محصولات شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان در حوزه صنایع معدنی و استقرار آنها درمنطقه ویژه، اشتراک در توانمندی علمی فناوری و نوآوری طرفین، اختصاص زمبن به واحدهای فناور و دانش بنبان را از اهداف انعقاد این تفاهم نامه عنوان کرد. 
وی خاطرنشان کرد: شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در منطقه ویژه می توانند از تسهیلات پارک علم وفناوری که طبق ضوابط منطقه ویژه و پارک علم وفناوری عمل کنند، استفاده نمایند.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان افزود: ارتباطات راهبردی بین پارک علم وفناوری و منطقه ویژه می تواند به توسعه همکاری ها و تجاری سازی ایده ها در زمینه های مختلف صنایع معدنی منتهی شود. 
دکتر فرجی خاطر نشان کرد: آموزش و مشاوره مدیران و کارشناسان منطقه ویژه و استفاده شرکت های مستقر در منطقه ویژه از امکانات و تسهیلات پارک و صندوق های فناوری از پیامدهای اجرای این تفاهم نامه است.
گفتنی است پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان برای توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری منطقه کاشان با هدف توسعه تجاری سازی و کارآفرینی، آماده همکاری با شهرک های صنعتی، دستگاه های مختلف اجرایی و نیز بخش خصوصی است.

کلید واژه ها: فناوری پارک علم فناوری علم فناوری نوآوری فناوری فناوری دانشگاه فناوری دانشگاه کاشان منطقه مستقر منطقه منطقه ویژه منطقه ویژه اقتصادی


نظر شما :