هشتمین نشست شورای مدیران دانشجویی دانشگاههای منطقه 4 کشور در دانشگاه کاشان برگزار می شود

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۱۶:۴۹ کد : ۲۴۴۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۵۵
مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان، از برگزاری هشتمین نشست شورای مدیران دانشجویی دانشگاههای منطقه 4 کشور در این دانشگاه خبر داد.
 

مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان، از برگزاری هشتمین نشست شورای مدیران دانشجویی دانشگاههای منطقه 4 کشور در این دانشگاه خبر داد.

دکتر رضا قضاوی، با اشاره به اینکه این نشست در روزهای چهارم تا پنجم اردیبهشت در محل این دانشگاه برگزار می شود افزود: در روز نخست این نشست کارگروههایی با عناوین ساماندهی خوابگاههای خصوصی، برون سپاری خوابگاههای دولتی و ساماندهی سامانه های دانشجویی برگزار خواهد شد.

وی، برگزاری نشست شوراهای مدیران دانشجویی دانشگاههای منطقه 4 کشور را از برنامه های روز دوم ذکر کرد و اظهار داشت: در این جلسه موضوعات بسته های پیشنهادی توسط کارگروهها در سه حوزه برون سپاری خوابگاههای دولتی، ساماندهی خوابگاههای خصوصی و ساماندهی سامانه های دانشجویی مورد بررسی و تبادل نظر قرار می گیرد.

قضاوی،  بحث و تبادل نظر در خصوص انواع بیمه های دانشجویی و نحوه انعقاد قراردادها و اجرای آنها را از دیگر برنامه های این نشست دوروزه بیان داشت.

مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان، هدف از برگزاری این نشست ها را تبادل تجربیات و تهیه دستورالعمل های مورد نیاز در حوزه مدیران دانشجویی و ارائه پیشنهاد به صندوق رفاه و وزارتخانه جهت اجرایی کردن دستورالعمل ها ذکر کرد.

 

نظر شما :