اطلاعیه اجاره سالن ورزشی چند منظوره خواهران

۲۶ فروردین ۱۳۹۲ | ۱۷:۱۲ کد : ۲۴۴۱ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۷۰۶
دانشگاه کاشان در نظر دارد نسبت به اجاره سالن ورزشی چند منظوره واحد خواهران خویش واقع در بلوار ملاصدرا، ابتدای خیابان دانشگاه، ویژه خواهران با شرایط ذیل به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد صلاحیت اقدام نماید.

دانشگاه کاشان در نظر دارد نسبت به اجاره سالن ورزشی چند منظوره واحد خواهران خویش واقع در بلوار ملاصدرا، ابتدای خیابان دانشگاه، ویژه خواهران با شرایط ذیل به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد صلاحیت اقدام نماید.

شرایط عمومی:

1-   متقاضی جهت تضمین شرکت در مزایده، بایستی مبلغ 30,000,000 ریال به حساب سپرده دانشگاه به شماره 1609055584 دانشگاه کاشان نزد بانک تجارت دانشگاه واریز و فیش پرداختی را در پاکت مربوط به نرخ همراه با سایر اسناد و مدارک تحویل نماید.

2-    دانشگاه در ردّ یا قبول کلیه پیشنهادات مختار است.

3-    زمان اجاره از ابتدای سال 92 به مدت یک سال خواهد بود.

4-   کلیه متقاضیان جهت مصاحبه بایستی حداکثر تا شنبه مورخ 07/02/92 به مدیریت تربیت بدنی مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل و تا 09/02/92 نسبت به تحویل قطعی نرخ و پاکت پیشنهادی به اداره امور حقوقی و قراردادهای دانشگاه اقدام نمایند.

5-    پیشنهادهای مبهم، ناقص و مشروط یا فاقد رعایت شرایط از قبیل عدم واریز سپرده شرکت در مناقصه و ... قابل بررسی و موافقت نخواهد بود.

6-    اجاره بهای نهایی به صورت سه ماهه پرداخت و در ابتدای هر سه ماه پرداخت خواهد گردید.

7-   اشخاص متقاضی می بایستی رزومه کاری و اجرایی خویش را در خصوص فعالیتهای ورزشی و باشگاه داری، دفاتر کاری فعال، اساسنامه و ... در زمان مصاحبه تحویل مدیریت تربیت بدنی نمایند.

8-    متقاضی حق واگذاری مورد اجاره را به غیر نخواهد داشت.

9-    متقاضی حق تغییر کاربری مورد اجاره را نخواهد داشت.

10-  پرداخت کلیه هزینه های مربوط به اداره مورد اجاره اعم از نیروی انسانی، بیمه، آب، برق، گاز، تلفن و ... به عهده مستأجر خواهد بود.

شرایط اختصاصی:

1-    مدیریت و پرسنل اجرایی مورد اجاره، الزاما از میان بانوان خواهند بود.

2-    مدیریت سالن بایستی توسط یکی از بانوان کارشناس تربیت بدنی واجد صلاحیت به عمل آید.

3-    مستأجر تحت هیچ شرایطی و در هیچ زمانی حق واگذاری سانس به آقایان را نخواهد داشت.

4-   مستأجر مکلف به واگذاری سانس های موردنظر دانشگاه جهت بهره برداری آموزشی و ورزشی بوده و سایر برنامه های خویش را باتوجه به سانس های مذکور، تکمیل خواهد نمود. (حداکثر سانس های موردنظر دانشگاه 10 جلسه در هفته خواهد بود)

5-    واگذاری سانس در ایام خاص از قبیل ماه مبارک رمضان و ... تحت قوانین وزارت ورزش و جوانان خواهد بود.

6-   در صورتی که طبق مقررات مربوطه، مجوز و یا موافقتی جهت اداره سالن توسط مراجع ذی صلاح ضروری  باشد، اخذ و ارائه آن به عهده مستأجر خواهد بود.

7-    مستأجر موظف به رعایت شئونات اسلامی، اخلاقی و قانونی و حسن معاشرت با همسایگان خواهد بود.


 

( ۱ )

نظر شما :