پذیرش دانشجو در 24 رشته گرایش جدید مهر امسال در دانشگاه کاشان

۱۵ تیر ۱۳۹۲ | ۱۵:۱۹ کد : ۲۴۳۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۵۹
معاون طرح و توسعه دانشگاه کاشان، از پذیرش دانشجو در 24 رشته گرایش جدید در سال تحصیلی 93-92 این دانشگاه خبر داد.
 

معاون طرح و توسعه دانشگاه کاشان، از پذیرش دانشجو در 24 رشته گرایش جدید در سال تحصیلی 93-92 این دانشگاه خبر داد.

دکتر حمید رضا محمدی افزود: 14 رشته گرایش به مجموعه رشته های دانشگاه کاشان، پنج رشته به پردیس خواهران و پنج رشته گرایش نیز به مجموعه رشته های پردیس دانشگاهی این دانشگاه اضافه شده است.  

وی، به افزایش چهار رشته جدید دوره دکترا در این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: نانو الکترونیک، مطالعات علوم اجتماعی - مسایل ایران، نهج البلاغه ، مهندسی مکانیک - ساخت و تولید به مجموعه رشته های مقطع دکترای این دانشگاه افزوده شده است.

وی، نانو الکترونیک ، مهندسی برق- مخابرات، مهندسی معماری - تکنولوژی معماری، مدیریت اجرایی، جغرافیای شهری و ریاضی محض در سه گرایش هندسه، جبر و گراف را از رشته های مقطع کارشناسی ارشد ذکر کرد و افزود: مهر امسال در این رشته ها دانشجو پذیرفته می شود.

وی خاطر نشان کرد: در مقطع کارشناسی نیز دو رشته مدیریت بازرگانی و مدیریت بازاریابی به مجموعه رشته های این دانشگاه  افزوده شده است.

معاون  طرح و توسعه دانشگاه کاشان، به افزایش پنج رشته جدید در مجموعه پردیس خواهران این دانشگاه اشاره کرد و افزود: مهر امسال در سه رشته جدید کارشناسی ارشد علوم اجتماعی- گرایش مطالعات فرهنگی ، روانشناسی تربیتی و آموزش زبان انگلیسی دانشجو پذیرفته می شود.

وی یادآورشد: دو رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی و زبان و ادبیات عرب نیز به مجموعه رشته های دوره کارشناسی پردیس خواهران این دانشگاه افزوده شده است.

معاون طرح و توسعه دانشگاه کاشان، به افزایش پنج رشته کارشناسی ارشد پردیس دانشگاهی این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: مهر امسال در رشته های مهندسی عمران - سازه، مهندسی برق- الکترونیک، مهندسی معدن در سه گرایش فرآوری، اکتشاف و استخراج دانشجو پذیرفته می شود.

در حال حاضر 32 رشته گرایش دکترا ، 63 رشته گرایش کارشناسی ارشد و61 رشته گرایش کارشناسی در دانشگاه کاشان ارائه می شود.

 

نظر شما :