برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی تابستان 92 در مرکز کارآفرینی

۱۰ تیر ۱۳۹۲ | ۱۴:۰۴ کد : ۲۴۲۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۶۶
مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان، دوره های آموزشی و مهارتی تابستان 92 برگزار می کند.
 

مسئول برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان افزود: در تابستان امسال 33 دوره شامل 17 دوره عمومی و 16 دوره تخصصی در این مرکز برگزار می شود.

محمدرضا معصومی ، سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار و تحلیل بازار، حسابداری مقدماتی، حسابداری تکمیلی، سیم کشی و برق ساختمان، دوربین مداربسته، آشنایی با فن بیان، رباتیک، ای سی دی ال فشرده، ورد پیشرفته، فتوشاپ، ویندوز پیشرفته، شبکه و امنیت آن، پرورش گل و گیاه، حکاکی روی میوه سبزیجات، سفره آرایی، ویترای و اس پی اس اس را از دوره عمومی این مرکز ذکر کرد.

به گفته وی، در این مرکز همچنین دوره های تخصصصی اتوکد، نرم افزار ری وایت، دوره جامع محاسبات ساختمان، الکترونیک دیجیتال و میکروکنترلر "ای وی آر" مقدماتی و پیشرفته و میکرو کنترلر "ای آر ام" مقدماتی، فلونت مقدماتی و پیشرفته، نرم افزار مطلب، موتوربازی سازی، طراحی وب سایت، آموزش دستگاه فتولومینسانس و آموزش دستگاه جذب اتمی ارائه می شود.

وی خاطر نشان کرد: شرکت در این دوره ها برای دانش آموزان مقطع متوسطه، پیش دانشگاهی، دانشجویان و دانش آموختگان سایر دانشگاه ها بلامانع است.

وی، مهلت ثبت نام برای شرکت در این دوره های آموزشی را تا پایان روز دوازدهم تیرماه ذکر کرد و افزود: در صورت حد نصاب شرکت کنندگان، کلاس های این دوره نیز از 13 تیرماه سال جاری برگزار می شود.

معصومی یادآورشد: علاقمندان شرکت در این دوره ها می توانند به آدرس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان مراجعه کنند.

 

نظر شما :