برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان

۰۴ تیر ۱۳۹۲ | ۱۶:۳۱ کد : ۲۴۲۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۸۳
طرح ضیافت اندیشه استادان از چهارم تا چهاردهم ماه مبارک رمضان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان برگزار می شود.
 

طرح ضیافت اندیشه استادان از چهارم تا چهاردهم ماه مبارک رمضان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

مسئول آموزش این طرح گفت: تاکنون حدود یکصد نفر از استادان این دانشگاه برای شرکت در این طرح ثبت نام نموده اند.

حجت الاسلام رمضانی، هدف از اجرای این طرح را تبیین اندیشه های اسلامی، تعمیق معرفت دینی، گسترش فضایل اخلاقی و تقویت بنیه سیاسی دانشگاهیان ذکر کرد.

وی اظهار داشت: در طول دوران برگزاری این طرح، برنامه های متنوع آموزشی، فرهنگی، دینی مذهبی و فوق برنامه برای استادان پیش بینی شده است.

وی، با اشاره به برگزاری برنامه آموزشی این طرح از ساعت 9 صبح تا 12 افزود: در این برنامه ها، کلاس ها و کارگاه های آموزشی با موضوعات معرفت شناسی و اخلاق حرفه ای برای استادان در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام رمضانی، برنامه های تفسیر و جزء خوانی را از دیگر برنامه های دوران این طرح ذکر کرد و یادآورشد: با اجرای این طرح، حرکت های معرفتی و فرهنگی سازمان یافته در فضای دانشگاه تقویت شده و با افزایش ارتباطات و تعامل بین اساتید، ارتقای سطح معرفتی در جهت اسلامی کردن دانشگاه ها را شاهد خواهیم بود.

مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه دانشگاه کاشان اول مرداد مصادف با چهاردهم ماه مبارک رمضان همزمان با شب ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.

 

نظر شما :