دانشگاه کاشان آماده برگزاری آزمون سراسری 92

۰۴ تیر ۱۳۹۲ | ۱۲:۴۹ کد : ۲۴۲۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۶۷
نماینده تام الاختیار دانشگاه کاشان در برگزاری آزمون سازمان سنجش، از آمادگی این دانشگاه برای برگزاری آزمون سراسری سال 92 خبر داد.
دانشگاه کاشان آماده برگزاری آزمون سراسری 92

 نماینده تام الاختیار دانشگاه کاشان در برگزاری آزمون سازمان سنجش آموزش کشور، از آمادگی این دانشگاه برای برگزاری آزمون سراسری سال 92 خبر داد.

دکتر امیرحسین رسول نیا اظهار داشت: کلیه امکانات برای برگزاری بهینه آزمون سراسری فراهم شده و با کلیه دستگاه های اجرایی همکاری و هماهنگی لازم به عمل آمده است.

وی افزود: حدود 400 نفر عوامل اجرایی، انتظامات و حراست، خدمات و تاسیسات، پنج نوبت این آزمون را بر عهده دارند.

وی با اشاره به توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان از روز دوم تا پنجم تیرماه خاطر نشان کرد: داوطلبان باید برای دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون، در تاریخ تعین شده به سایت اینترنتی سازمان سنجش مراجعه نموده و با وارد کردن اطلاعات مندرج بر روی کارت اعتباری ثبت نام خود، یک نسخه پرینت از کارت ورود به جلسه آزمون تهیه نمایند.

دکتر رسول نیا افزود: داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی متقاضی شده اند، بایستی بر حسب مورد، علاوه بر کارت ورود به جلسه آزمون گروه آزمایشی اصلی بر حسب مورد، نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه آزمایشی سوم و یا گروه های آزمایشی دوم و سوم خود اقدام نمایند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان یادآورشد: داوطلبانی که مشکلی در کارت خود دارند می توانند به باجه رفع نقص این دانشگاه مراجعه کنند.

دکتر رسول نیا افزود: داوطلبان برای ورود به حوزه امتحانی و شرکت در جلسه آزمون، باید پرینت کارت ورود به جلسه آزمون و اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار خود را به همراه داشته باشند.

آزمون سراسری سال ۱۳۹۲ دانشگاه کاشان با رقابت چهار هزار و 909 داوطلب زن و مرد در پنج نوبت همزمان با سراسر کشور، گروه های علوم ریاضی و فنی صبح، هنر عصر پنجشنبه ششم تیرماه، گروه تجربی صبح جمعه هفتم تیرماه، زبان های خارجی بعد از ظهر جمعه و گروه علوم انسانی در صبح شنبه هشتم تیرماه در دو حوزه امتحانی دانشکده علوم انسانی (حوزه خواهران) و ساختمان دکتر اسلامی(حوزه برادران) این دانشگاه برگزار می شود.

 

نظر شما :