پذیرش دانشجو در سه رشته جدید کارشناسی ارشد ناپیوسته پردیس دانشگاهی

۲۸ خرداد ۱۳۹۲ | ۱۲:۴۹ کد : ۲۴۱۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۶۳
رییس پردیس دانشگاهی دانشگاه کاشان، از افزایش و پذیرش دانشجو در سه رشته جدید مقطع کارشناسی ارشد، مهر امسال در پردیس دانشگاهی این دانشگاه خبر داد.
 

رییس پردیس دانشگاهی دانشگاه کاشان، از افزایش و پذیرش دانشجو در سه رشته جدید مقطع کارشناسی ارشد، مهر امسال در پردیس دانشگاهی این دانشگاه خبر داد.

دکتر داریوش دیدبان، رشته های مهندسی عمران- سازه، مهندسی برق- الکترونیک و مهندسی معدن در سه گرایش فرآوری مواد معدنی، استخراج و اکتشاف معدن را از رشته های جدید پردیس دانشگاهی ذکر کرد و افزود: مهر امسال  در هر رشته به طور متوسط حدود 15 نفر دانشجو پذیرش می شوند.

وی اظهار داشت: با افزایش این تعداد، رشته های کارشناسی ارشد پردیس دانشگاهی این دانشگاه به 13 رشته افزایش می یابد.

وی، با اشاره به تاسیس پردیس دانشگاهی این دانشگاه از سال 91 خاطر نشان کرد: در حال حاضر 80 نفر دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای در این واحد مشغول به تحصیل هستند.

رییس پردیس دانشگاهی دانشگاه کاشان، طریق پذیرش دانشجو در این مرکز را به روش شرکت در کنکور سراسری کارشناسی ارشد و دکترا و انتخاب کد رشته محل رشته های پردیس دانشگاهی و قبولی آن ذکر کرد و یادآور شد: در صورت اعلام پردیس جهت تکمیل ظرفیت، با انجام آزمون و مصاحبه شفاهی نیز دانشجو پذیرش می شود.

لازم به ذکر است: مهندسی معماری کامپیوتر- نرم افزار، مهندسی مکانیک- حرارت و سیالات، مکانیک طراحی جامدات، مهندسی شیمی، نانو فیزیک، نانو شیمی، مهندسی منابع طبیعی- آبخیزداری، شیمی- اسانس و مهندسی برق قدرت از رشته های دوره کارشناسی ارشد و مهندسی شیمی، علوم قرآن و حدیث و مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی از رشته های دوره دکترای پردیس دانشگاهی دانشگاه کاشان می باشد.

 

نظر شما :