آغاز دوره سبک زندگی اسلامی

۲۷ خرداد ۱۳۹۲ | ۱۶:۰۷ کد : ۲۴۱۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۱۰
دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی ویژه کارکنان دانشگاه کاشان، به همت مدیریت ارتباطات فرهنگی این دانشگاه شروع شد.
 

دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی  ویژه کارکنان دانشگاه کاشان، به همت مدیریت ارتباطات فرهنگی این دانشگاه شروع شد.

عضو هیات علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، در نخستین جلسه این دوره، سبک زندگی را مجموعه ای کم و بیش جامع و منسجم از عملکردهای روزمره یک فرد دانست و گفت: سبک زندگی نه فقط نیازهای جاری فرد را برآورده می سازد بلکه روایت خاصی را که او برای هویت شخصی خویش برمی گزیند، در برابر دیگران مجسم می سازد.

حجت الاسلام علی احمدپناهی، لباس پوشیدن، غذا خوردن، تفریح کردن و صحبت کردن را نمونه ای از سبک زندگی بیان کرد و افزود: آن مهارت های ارتباطی و تعاملی مجموعه ای از سبک زندگی است.

وی، با اشاره به اینکه سبک زندگی راهی است برای رسیدن به اهداف، خاطر نشان کرد: سبک زندگی قابل مشاهده و شیوه نسبتا ثابت است که فرد، اهداف خود را با آن دنبال می کند.

حجت الاسلام احمد پناهی یادآور شد: عالمان، اساتید برجسته دانشگاه، حاکمان، بزرگان ، نخبگان و رسانه ها از عومل ایجاد سبک زندگی به شمار می آیند.

مدیر ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان، هدف از اجرای این دوره را، آشنایی و آگاهی کارکنان این دانشگاه با چگونگی روش و سبک زندگی اسلامی بر طبق منویات رهبر معظم انقلاب در محیط کار و خانواده ذکر کرد و افزود:این دوره در چهار جلسه با موضوعات مختلف سبگ زندگی اسلامی برگزار می گردد.

 

نظر شما :