تمدید مهلت ارسال مقالات کنفرانس ملی تولید برق همزمان با حرارت و برودت و سیستمهای هیبریدی

۲۷ خرداد ۱۳۹۲ | ۱۶:۳۲ کد : ۲۴۱۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۹۴
مهلت ارسال مقالات کنفرانس ملی تولید برق همزمان با حرارت و برودت و سیستمهای هیبریدی دانشگاه کاشان تا هفتم تیر ماه سال جاری تمدید شد.
 

مهلت ارسال مقالات کنفرانس ملی تولید برق همزمان با حرارت و برودت و سیستمهای هیبریدی دانشگاه کاشان تا هفتم تیر ماه سال جاری تمدید شد.

دبیر اجرایی این کنفرانس افزود: محققان و پژوهشگران سراسر کشور می توانند مقالات علمی  خود را به دبیرخانه این کنفرانس ارسال نمایند.

دکتر مهدی محمدی مهر اظهار داشت: از زمان فراخوان این کنفرانس ملی تاکنون، 60 مقاله از محققان و اعضای هیات علمی دانشگاه های سراسر کشور ارسال شده است.

وی، تجهیزات ، فناوری و فرآیند تولید همزمان در مقیاس میکرو و ماکرو،  منابع تجدیدپذیر، فسیلی و سیستمهای هیبریدی در تولید برق یا حرارت، روشهای ذخیره سازی انرژی در سیستم های تولید همزمان، کاربردهای صنعتی، مسکونی و تجاری، مطالعات موردی و تجارب موفق ،پایداری و قابلیت اطمینان انرژی، امنیت و پدافند غیر عامل و بهینه سازی، مدیریت ریسک، ارزیابی اقتصادی و موانع سرمایه گذاری را از محورهای این کنفراس ذکر کرد.

وی، با اشاره  به وضعیت کنونی کشور و اهمیت مباحث مربوط به مصرف سوخت های فسیلی، تجدید پذیر و ارتباط موثر آن با مسایل مهم و حیاتی در زمینه های انرژی اظهار داشت: برگزاری این کنفرانس می تواند فرصت مناسبی برای تبادل آراء، ارائه تحقیقات و مقالات متخصصان و محققان صنعت و دانشگاه باشد.

محمدی مهرخاطر نشان کرد: ارائه مقالات علمی و صنعتی به صورت سخنرانی و پوستر، سخنرانی های کلیدی، کارگاه های آموزشی و میزگردهای تخصصی از برنامه های کنفرانس ملی تولید برق همزمان با حرارت و برودت و سیستمهای هیبریدی می باشد.

این کنفرانس با مشارکت اساتید دانشگاه ها، پژوهشگران، محققان کشور و صاحبان صنایع در زمینه تولید همزمان برق، حرارت و برودت توسط پژوهشکده انرژی دانشگاه کاشان در روزهای ششم و هفتم شهریور ماه 1392 در محل دانشگاه برگزار می شود.
آدرس سایت کنفرانس: cchp2013.kashanu.ac.ir/fa

 

نظر شما :