نشست کاری و صمیمانه رئیس دانشگاه کاشان با همکاران حوزه اداری و مالی دانشگاه

۱۳ تیر ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۲ کد : ۲۴۱۳۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۰

نشست کاری صمیمانه دکتر کتابی رئیس دانشگاه کاشان با مدیران و یاوران علمی حوزه اداری و مالی  این دانشگاه در روز دوشنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳ همراه صرف صبحانه در سالن شهید سردار سلیمانی برگزار شد.
رئیس دانشگاه کاشان در این نشست با تبریک روز مباهله و نزول آیه تطهیر  برگزاری نشست با کارکنان را به منظور تقدیر و تشکر از زحمات آنان و تبیین جایگاه و افتخارات دانشگاه و بیان دیدگاهها و پیشنهادات کارمندان دانشگاه عنوان کرد و افزود: خوشبختانه دانشگاه در این مدت سه سال، به لطف الهی و همت و تلاش همه همکاران در بخشهای مختلف، موفقیت ها، پیشرفتها و افتخارات زیادی را کسب کرده و روند روبه رشدی در تمامی زمینه ها داشته است.  
دکتر عباس کتابی از تلاش و کوشش همکاران حوزه اداری و مالی دانشگاه قدردانی کرد و سرمایه اصلی دانشگاه را نیروی انسانی دانست.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله دکتر رئیسی،  به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیرماه اشاره کرد و افزود: شرکت پور شور و حداکثری در انتخابات و انتخاب فردی در تراز  شهید جمهور و با تفکر ایشان در ادامه مسیر پیشرفت کشور در  آینده و بهبود شرایط زندگی مردم تاثیر بسزایی خواهد داشت.
دکتر کتابی تکریم کارکنان و انجام  خدمت بی منت را شاخص اصلی مدیران دانشگاه عنوان کرد و به ایجاد پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان، خروج از لیست سیاه و پذیرش دانشجویان بین الملل و اخذ مجوز. ازفا، افزایش کمی و کیفی قابل توجه قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه، بهسازی و توسعه زیر ساخت های دانشگاه، کسب رتبه های ممتاز در نظام‌های رتبه بندی ملی و بین المللی بعنوان بخشی از اقدامات شاخص و ارزنده دانشگاه در دولت شهید آیت الله رییسی اشاره نمود.
در این نشست یاوران علمی حوزه اداری و مالی (مدیریت  امور مالی، مدیریت اداری، مدیریت پشتیبانی و مدیریت طرحهای عمرانی ) ضمن بیان نظرات و دیدگاههای خود، روایت و خاطرات خود را در خصوص عبور از شرایط بحرانی و پرچالش دانشگاه در مدیریت قبلی دانشگاه و رسیدن به مسیر رشد و پیشرفت بیان کردند و از  اقدامات ارزنده مدیریت دانشگاه در جهت پیگیری و تحقق مطالبات کارکنان بویژه در پرداخت منظم اضافه کار، افزایش سختی کار، پرداخت حق مسکن و سایر اقلام رفاهی، اعمال مدارک تحصیلی کارکنان، تکریم کارکنان ، و... تقدیر و تشکر کردند.
همچنین ریاست دانشگاه کاشان از تصویب آیین نامه جدید استخدامی کارکنان در هیات امنای دانشگاه کاشان بعنوان هدیه دولت شهید خدمت آیت الله رییسی خبر داد و اعلام نمود که در این آیین نامه اشکالات آیین نامه قبلی اصلاح شده و  با رویکرد تشویق کارکنان فعال، ۶۰ پایه تشویقی منظور شده که ان شا الله بزودی مراحل اجرای آن در حوزه اداری دانشگاه آغاز خواهد شد.

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه کاشان کارکنان مدیریت شهید کاشان اداری حوزه اداری اداری مالی


نظر شما :