در نشست صمیمانه رئیس دانشگاه کاشان با بانوان یاور علمی مطرح شد؛

نقش بانوان دانشگاه ستودنی است

۲۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۳:۳۵ کد : ۲۴۰۷۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۵۶

رئیس دانشگاه کاشان نقش بانوان یاور علمی در رشد و توسعه دانشگاه را ستودنی دانست و افزود: بانوان با دقت و ظرافت کامل امور دانشگاه را در بخش های مختلف دانشگاه انجام‌ می دهند.
دکتر عباس کتابی در نشست صمیمانه با بانوان یاور علمی این دانشگاه،  یکی از ظرفیت‌های مهم نیروی  انسانی در دانشگاه را حضور بانوان دانست و خاطر نشان کرد: از آنجا که حدود ۶۰ درصد از دانشجویان در دانشگاه دختران هستند، نیاز هست که بیشتر از ظرفیت های  بانوان بعنوان عضو هیات علمی و پست‌های مدیریتی دانشگاه استفاده شود.
دکتر کتابی دانشگاه را به مانند یک خانواده بزرگ دانست و افزود: بانوان کارمند علاوه بر رسالت خانه داری و همسرداری و فرزندپروری، دانشگاه را خانه دوم خود می دانند و به مسائل دانشگاه با دقت توجه دارند، بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است.
وی حضور اجتماعی زنان در توسعه و پیشرفت جامعه و کشور  بسیار مؤثر و قابل توجه دانست و افزود: برای ما بسی مایه افتخار است که در نظام جمهوری اسلامی و در محیط علمی  دانشگاه خدمت می کنیم. 
وی رسالت دانشگاهیان به خصوص بانوان را در بخش های مختلف فرهنگی، دانشجویی را بسیار مهم و حساس عنوان کرد و گفت: دانشگاه محل تربیت و پرورش آینده سازان کشور است و از این رو باید مراقبت کنیم که آینده سازان شایسته و توانمندی را تحویل جامعه دهیم.
رئیس دانشگاه کاشان خدمت بی منت را مورد تاکید قرار داد و افزود: با تلاش و کوشش مجموعه کارکنان دانشگاه، خوشبختانه موفقیت ها و افتخارات خوبی را در سال گذشته در حوزه های مختلف شاهد بودیم و اقدامات ارزشمندی در حوزه موضوعات رفاهی و پرسنلی کارکنان انجام پذیرفته است.
دکتر کتابی به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز ۸ تیر اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد تا با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح بتوانیم رئیس جمهوری در تراز  شهید آیت الله دکتر رئیسی انتخاب کنیم.
در این‌نشست خانم دکتر ملکیان مشاور رئیس در امور بانوان و خانواده و  همچنین تنی چند از  بانوان دانشگاه نیز به نمایندگی از حوزه های مختلف نقطه نظرات و پیشنهادات و مسائل خود را مطرح کردند و از اقدامات مثبت و قابل توجه دانشگاه در حوزه کارکنان تقدیر و تشکر نمودند.

کلید واژه ها: دانشگاه رئیس دانشگاه دانشگاه کاشان بانوان بانوان یاور بانوان یاور علمی رئیس رئیس دانشگاه کاشان علمی یاور علمی


نظر شما :