بیش از 10 میلیارد ریال طرح ارتباط با صنعت در دانشگاه کاشان اجرا شد

۲۰ فروردین ۱۳۹۲ | ۱۸:۴۰ کد : ۲۴۰۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۸۶
مدیر فناوری و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان گفت: 10 میلیارد و 252 میلیون و 400 هزار ریال سال گذشته طرح های پژوهشی مرتبط با صنایع و سازمان های تحقیقاتی در دانشگاه کاشان اجرا شد.

مدیر فناوری و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان گفت: 10 میلیارد و 252 میلیون و 400 هزار ریال، سال گذشته طرح های پژوهشی مرتبط با صنایع و سازمان های تحقیقاتی در دانشگاه کاشان اجرا شد.

دکتر محسن بهپور، تعداد کل طرح های ارتباط با صنعت این دانشگاه در سال گذشته را 39 طرح ذکر کرد و افزود: این طرح ها در مقایسه با سال 90 رشد قابل توجهی داشته است.

وی، با اشاره به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: ارتباط هرچه بیشتر علم با صنعت می تواند تولید ملی را رونق و حماسه اقتصادی را در کشور رقم زد.

دکتر بهپور، از حمایت این دانشگاه با طرح های ارتباط با صنعت خبر داد و افزود: مطابق مصوبات شورای فناوری و ارتباطات علمی دانشجویان تحصیلات تکمیلی که پژوهش های کاربردی و صنعتی انجام دهند، در صورت تأیید شورای فناوری و ارتباطات علمی، دفاع از پروژه و تأیید کارفرما (صنعت مورد نظر)، مبلغ سه میلیون ریال به دانشجویان کارشناسی ارشد و شش میلیون ریال به دانشجویان دکتری به عنوان پاداش تعلق می گیرد.

دکتر بهپور یادآور شد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی جهت انجام پروژه های صنعتی و تشویق آنها به انجام این گونه پروژه ها برای استفاده از سهمیه استعداد درخشان، امکان تحصیل تا پنج ترم و استفاده از مزایای آن برای آنها امکان پذیر می باشد.

مدیر فناوری و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: اعضای محترم هیأت علمی که پروژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی با صنعت تعریف کنند، پس از تأیید توسط شورای فناوری و ارتباطات علمی، دفاع از پروژه توسط دانشجو و تأیید واحد صنعتی، سه امتیاز پژوهانه در قبال دانشجویان کارشناسی ارشد و شش امتیاز پژوهانه در قبال دانشجویان دکتری دریافت می نمایند.


نظر شما :