نیروهای فعال انتظامات دانشگاه کاشان تجلیل شدند

۲۸ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۹:۰۷ کد : ۲۴۰۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۱۲
بیش از 40 نفر از نیروهای فعال انتظامات دانشگاه کاشان با حضور رییس و مدیر حراست این دانشگاه تجلیل شدند.

بیش از 40 نفر از نیروهای فعال انتظامات دانشگاه کاشان با حضور رییس و مدیر حراست این دانشگاه تجلیل شدند.

مدیر حراست دانشگاه کاشان در این نشست، با تبریک فرا رسیدن سال نو، هدف از این مراسم را تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل انتظامات که نظم بخشی و امنیت این دانشگاه را در طول یکسال بر عهده داشتند ذکر کرد و گفت: در این نشست از نیروهای نمونه، با اخلاق ترین، برگزیدگان طرح تشویق و تنبیه و مسابقات فرهنگی نیروهای انتظامات این دانشگاه تجلیل شد.



محمدرضا منزوی، حفظ کرامت افراد را وظیفه نیروهای انتظامات این دانشگاه دانست و اظهار داشت: نیروهای انتظامات بایستی در تعامل و ارتباط با افراد حفظ کرامت، برخورد و رفتار صحیح با افراد را سرلوحه امور خود قرار دهند.

وی، توجه به رعایت شئونات اسلامی و پوشش و حجاب در دانشگاه را به نیروهای انتظامات تاکید کرد و افزود: نیروهای انتظامات در ایام تعطیلات نوروز بایستی توجه بیشتری به مجموعه دانشگاه داشته باشند.

مدیر حراست دانشگاه کاشان، حضور موثر نیروهای انتظامات را در مجموعه های مختلف و مراسم های دانشجویان خواستار شد و خاطر نشان کرد: حضور نیروهای انتظامات در مجموعه دانشگاه، موجب احساس امنیت وآرامش دانشجویان می شود.

رییس دانشگاه کاشان نیز در این نشست از نیروهای انتظامات دانشگاه قدردانی کرد و گفت: نیروهای انتظامات، چشم و چراغ و حافظ امینت، آسایش و آرامش دانشگاه هستند.

دکتر عباس کتابی، با تبریک فرا رسیدن سال نو، حفظ کرامت افراد، دقت و نظارت بیشتر نیروهای انتظامات را بر مجموعه دانشگاه در سال جدید خواستار شد.

در دانشگاه کاشان 61 نیروی انتظامات در دو بخش برادران و خواهران مشغول به فعالیت هستند.


نظر شما :