دانشگاهیان دانشگاه کاشان بیش از 12 هزار سی سی خون اهدا کردند

۲۷ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۷:۴۶ کد : ۲۴۰۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۸۳
جمعی از کارکنان و استادان دانشگاه کاشان، به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، با اهدا بیش از 12 هزار سی سی خون، هدیه بهاری خود را به نیازمندان اهدا کردند.

جمعی از کارکنان و استادان دانشگاه کاشان، به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، با اهدا بیش از 12 هزار سی سی خون، هدیه بهاری خود را به نیازمندان اهدا کردند.

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری یکی از اهدا کنندگان خون در این مراسم، با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، اهداء خون را از اقدامات خداپسندانه ذکر کرد و گفت: افراد با اهداء خون خود می توانند نجات بخش جان به انسان دیگری شوند.

حجت الاسلام محمد جعفر حسام محمدی، اهداء خون را با حجامت متفاوت دانست و افزود: کسی که حجامت می کند برای سلامتی خودش است و اهداء خون برای بخشیدن جان انسان دیگری است.

وی، اهداء  خون را تحت واژه ایثار برشمرد و اظهار داشت: طبق آیه قرآن کریم که کسی که جان ببخشد به یک نفر مثل این است که به همه انسان ها جان بخشیده است، بر اساس این آیه کسی که خون اهدا می کند گویا به همه انسان ها جان بخشیده است.

در این اقدام که به همت روابط عمومی دانشگاه کاشان با هدف ارتقاء سطح سلامت فردی کارکنان دانشگاه و ارج نهادن به عمل خداپسندانه برگزار شد حدود 30 نفر از کارکنان این دانشگاه شرکت کردند.


نظر شما :