پیام تسلیت رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت درگذشت سرکار خانم قاضی همکار دانشگاه کاشان

۱۰ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۶ کد : ۲۳۹۵۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۰۱۴

بسم الله الرحمن الرحیم 

خبر تأسف‌بار و غم‌انگیز درگذشت همکار محترم سرکار خانم منیرالسادات قاضی بر اثر سانحه تصادف موجب اندوه اینجانب و همکاران محترم و قدرشناس مجموعه دانشگاه گردید. 

ایشان که از نوادگان شهیده محترم بانو قاضیان (شهیده‌ حجاب واقعه مسجد گوهرشاد) بود در زمره فعالان فرهنگی مذهبی شهر کاشان به شمار می‌رفت که در عرصه اشاعه و تبیین فرهنگ حجاب و زیست عفیفانه از خود نام و یاد نیک به یادگار گذاشته است. 

مرحومه خانم قاضی همکاری پرتلاش و دلسوز بود که با اراده تمام و تعهد فراوان به خدمت صادقانه در دانشگاه اهتمام ورزید. فعالیت‌های مؤثر مرحومه قاضی طی سالیان متمادی خدمت در بخش های مختلف از جمله دبیرخانه حوزه ریاست، تحصیلات تکمیلی و نیز پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان نشان از روحیه مسئولیت‌پذیری و ذهن دغدغه‌مند وی داشت. 

عشق و محبّت به خاندان آسمانی اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام در وجود این بانوی گرامی آنگونه تبلور یافته بود که سرانجام در مسیر زیارت حضرت امام رضا علیه‌السلام به محضر الهی شتافت. 
 
اینجانب ضمن ابراز همدردی و تسلیت صمیمانه و آرزوی علوّ درجات و رحمت الهی برای آن فقیده سعیده، از خداوند منان برای خانواده محترم ایشان، طول عمر باعزّت و اجر صابران را طلب می‌کنم آنچنان‌که حضرتش می‌فرماید:« و بشّر الصّابرین الّذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انّالله و انّا الیه راجعون.»
دکتر عباس کتابی 
رئیس دانشگاه کاشان

کلید واژه ها: دانشگاه محترم کاشان قاضی شهیده السلام


( ۸ )

نظر شما :