روابط عمومی دانشگاه کاشان روابط عمومی برتر وزارت علوم شد

۲۳ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۲:۲۱ کد : ۲۳۹۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۰۲
روابط عمومی دانشگاه کاشان در چهارمین جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاهها، مراکز پژوهشی – فناوری و سازمانهای تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گروه دانشگاههای الف، رتبه برتر را کسب کرد.

روابط عمومی دانشگاه کاشان در چهارمین جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاهها، مراکز پژوهشی – فناوری و سازمانهای تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گروه دانشگاههای الف  رتبه برتر را کسب کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در لوح سپاس این جشنواره خطاب به مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه کاشان افزوده است: برگزاری جشنواره روابط عمومی های برتر که منجر به توسعه دانش روابط عمومی و شتاب بخشیدن به تلاش های حرفه ای و تخصصی در این عرصه می گردد فرصت ارزشمند و مغتنمی برای سنجش میزان تاثیرگذاری و موفقیت روابط عمومی دانشگاهها ، مراکز پژوهشی– فناوری و سازمانهای تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.


دکتر کامران دانشجو ادامه داده است: اکنون که بر اساس رای هیات محترم داوران چهارمین جشنواره تجلیل از روابط عمومی های برتر دانشگاهها، مراکز پژوهشی – فناوری و سازمانهای تابعه وزارت علوم تحقیقات و فناوری، مجموعه تحت مدیریت جنابعالی در گروه دانشگاههای الف موفق به کسب رتبه برتر گردیده است، ضمن تبریک این موفقیت بزرگ از مساعی ماندَگار و تلاشهای ارزشمند شما و همکاران محترم تقدیر و تشکر می نمایم.


نظر شما :