دهمین کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار‌ دقیق و اتوماسیون در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود

۰۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۰ کد : ۲۳۹۰۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۶۱

دهمین کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار‌ دقیق و اتوماسیون (ICCIA2024)، ۱۵ تا ۱۷ آبان‌ماه ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه کاشان و با همکاری انجمن مهندسان کنترل و ابزاردقیق ایران برگزار می‌شود.

دکتر محسن شفیعی‌راد، دبیر کنفرانس با اعلام این خبر افزود: این کنفرانس با هدف گسترش و ارتقای دانش و فناوری در حوزه‌های کنترل و اتوماسیون، بستری مناسب برای تبادل دانش و تجربه بین جامعه علمی و صنعتی را فراهم می‌سازد.

وی با بیان اینکه این کنفرانس که معتبرترین رویداد تخصصی کنترل در کشور است که در سال جاری در دانشگاه کاشان برگزار می شود، خاطر نشان کرد: این رویداد فرصتی منحصر به فرد برای گردهمایی اساتید دانشگاه، دانشجویان، محققان، مدیران و کارشناسان صنعت کنترل و ابزار دقیق خواهد بود تا ضمن به اشتراک‌گذاری چالش‌ها، فعالیت‌ها و دستاوردهای خود، با جدیدترین یافته‌ها و پیشرفت‌های علمی در زمینه‌های کنترل و اتوماسیون آشنا شده و از تجربیات یکدیگر نیز بهره‌مند شوند.
دبیر دهمین کنفرانس کنترل، ابزاردقیق و اتوماسیون افزود: کمیته برگزاری کنفرانس ضمن تدارک میزگردها و سخنرانی‌های تخصصی با حضور اساتید برجسته کنترل (داخلی و خارجی)، کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های علمی و برنامه‌های جانبی دیگر، از تمامی پژوهشگران، متخصصان و علاقه‌مندان دعوت می‌کند مقالات خود را که حاوی آخرین یافته‌های علمی در زمینه‌های موضوعی کنفرانس است، تا تاریخ ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳ از طریق سامانه اینترنتی کنفرانس به نشانی https://iccia2024.kashanu.ac.ir ارسال نمایند.
در پایان از تمامی اساتید، دانشمندان، دانشجویان، صنعتگران، حامیان و ... دعوت می گردد تا در این رویداد علمی مهم در شهر زیبای کاشان حضور یافته و با تبادل دانش و تجربیات و همچنین حمایت خود، به پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر این حوزه کمک نمایند.

وب‌سایت کنفرانس:
iccia2024.kashanu.ac.ir
دبیرخانه کنفرانس و اطلاعات تماس:
https://iccia2024.kashanu.ac.ir/Home/Content/12

 

 

 

کلید واژه ها: کنفرانس کنترل علمی اتوماسیون iccia2024 iccia2024 kashanu iccia2024 kashanu ac iccia2024 kashanu ac ir دانش


( ۲ )

نظر شما :