کسب چهار عنوان برتر در چهارمین همایش ملی رویش توسط کانونهای فرهنگی هنری دانشگاه کاشان

۲۰ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۳:۲۵ کد : ۲۳۸۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۶۹
مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان گفت: در چهارمین همایش ملی رویش، کانون های فرهنگی – هنری دانشگاه کاشان، چهار عنوان برتر این جشنواره را کسب کردند.

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان گفت: در چهارمین همایش ملی رویش، کانون های فرهنگی – هنری دانشگاه کاشان، چهار عنوان برتر این جشنواره را کسب کردند.

دکتر محمد شریف زارعی اظهار داشت: کانون فرهنگی نگاه سبز این دانشگاه، به عنوان کانون مهدوی برتر در سطح دانشگاه های کشور انتخاب شد.


وی افزود: "احسان هدایتی" نیز از این دانشگاه به عنوان دبیر شورای هماهنگی برتر در سطح دانشگاه های کشور معرفی شد.

وی خاطر نشان کرد: در این جشنواره غرفه کانونهای فرهنگی دانشگاه کاشان همچنین غرفه شایسته تقدیر در بین غرفه های دانشگاه های کشور شناخته شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان افزود: در این همایش بیش از هفتاد دانشگاه از سراسر کشور با برپایی غرفه های متنوع طی سه روز به معرفی آثار و دستاوردهای کانونهای فرهنگی هنری و اجتماعی خود پرداختند.

در مراسم اختتامیه ی این برنامه که با حضور جناب آقای دکتر خواجه سروی معاون محترم امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و نیز دکتر دارا مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم برگزار شد از کانونهای فرهنگی و هنری و مسئولین پرتلاش این حوزه تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است دکتر محمدشریف زارعی مدیر فرهنگی این دانشگاه نیز در این جشنواره شایسته تقدیر در حوزه کانونهای فرهنگی در سطح دانشگاه های کشور شد.

چهارمین دوره ی جشنواره ملی رویش در هفته گذشته در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران برگزار شد.


( ۱ )

نظر شما :