دکتر صلواتی عضو هیات علمی دانشگاه کاشان پژوهشگر برتر و نفر اول شیمی کشور شد

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۴ کد : ۲۳۸۱۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۷۷

معاون پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان گفت: در جدیدترین رتبه‌بندی اساتید برتر شیمی ایران و جهان در سال 2024 بر اساس - D-index (Discipline index) ، پروفسور مسعود صلواتی نیاسری استاد شیمی دانشگاه کاشان رتبه اول ایران و 196 جهان کسب کرد.
دکتر مهدی شبانی با بیان اینکه این رتبه‌بندی گزارشی قابل اعتماد از محققان پیشرو در حوزه شیمی است که با بررسی دقیق 166880 محقق و دانشمند از منابع و داده‌های علمی متعدد ایجاد شده است، افزود: این رتبه‌بندی فقط شامل دانشمندان برجسته با شاخص D-index با حداقل 40 مقاله برای انتشارات علمی و مقالات منتشر شده در حوزه شیمی می شود.
وی با اشاره به اینکه در این رتبه‌بندی ایران با 110 محقق در رتبه 22 جهان قرار دارد، خاطر نشان کرد: پروفسور مسعود صلواتی نیاسری از دانشگاه کاشان در این رتبه‌بندی با شاخص 129 D- index  و یک هزار و 56 مقاله منتشر شده به عنوان بهترین محقق شیمی ایران معرفی شده است.
عضو انجمن نانوفناوری آمریکا، عضو فدراسیون سرامدان علمی ایران، داشتن سه پتنت در زمینه نانو در آمریکا (United States Patent)، دانشمند بین المللی در سه رشته مهندسی مواد، شیمی و مهندسی شیمی، سر دبیر مجله نانوساختارها، کسب مقام های مختلف در جشنواره برترین‌های نانو در سال‌های متمادی و استاد نمونه کشوری از دیگر افتخارات دکتر مسعود صلواتی نیاسر است.

لینک خبر در:

https://research.com/u/masoud-salavati-niasari

کلید واژه ها: شیمی رتبه ایران علمی index d index صلواتی مسعود صلواتی


( ۷ )

نظر شما :