تقدیر از دکتر محسن نیازی به عنوان عضو هیأت علمی نمونه کشوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضاء هیأت علمی نمونه کشوری

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۱ کد : ۲۳۷۳۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۶۱

همزمان با دهه سرآمدان آموزشی کشور، مراسم تقدیر از سرآمدان و اعضاء هیأت علمی نمونه آموزشی کشور با حضور وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، قائم مقام وزارت، رؤسا و اساتید دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی کشور  روز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در محل سالن کنفرانس خوارزمی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  در این مراسم با تبریک روز معلم و استاد و گرامیداشت یاد شهدا و شهید مطهری با تبریک به اساتید نمونه کشوری گفت: انتخاب استادان نمونه در راستای تحقق مرجعیت علمی است. در واقع می‌خواهیم شاخص افراد مرجع را به نمایش بگذاریم. اساتید نمونه مرجع علمی کشور هستند. خوشبختانه تعداد اساتید پر استناد یک و دو درصد کشور در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین سرمایه هر جامعه، فرهنگ آن جامعه است، افزود: برای همین جامعه دانشگاهی فرهنگ جدید خلق می‌کند. با پیشرفت علوم در عرصه‌های مختلف علم و فناوری جدید همراه با خود فرهنگ جدید خلق می‌کند. شما اساتید فرهنگ‌ساز و‌ امیدآفرین هستید. از این باب باید برگزاری این‌ گونه مراسم با جدیت پیگیری شود.

وزیر علوم افزود: اساتید نمونه سرمایه‌های نمادین کشور هستند که هر جا باشند آنجا قیمت می‌یابد. به همین دلیل با احداث دانشگاه زمین اطراف دانشگاه ارزش پیدا می‌کند.

زلفی‌گل با بیان اینکه اساتید نمونه به عنوان سرمایه‌های نمادین‌ کشور باید قدر ببینند و بر صدر نشینند، افزود: بین اساتید نمونه کشوری خوشبختانه بانوان دانشمند نیز داریم که‌ امیدواریم سال‌های آینده افزایش یابند. تمام اساتید نمونه در رشته‌های خود سرآمد هستند.

در این مراسم‌ از ۶۵ استاد نمونه کشوری تجلیل شد که جوان‌ترین استاد نمونه در این مراسم ۴۵ ساله و مسن‌ترین آنان نیز که مورد تجلیل قرار گرفت ۷۰ ساله بود. ۶ نفر از اعضای هیئت علمی برگزیده زن بودند.

در پایان مراسم از اساتید سرآمد آموزشی کشور تقدیر به عمل آمد که دکتر محسن نیازی استاد گروه جامعه دانشگاه کاشان یکی از این سرآمدان آموزشی بود.

وظیفه خود می دانیم این موفقیت را خدمت ایشان و خانواده محترم دانشگاه کاشان و دانشکده علوم انسانی تبریک عرض نموده و توفیقات این عزیز بزرگوار را از خداوند منان خواستاریم.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: نمونه اساتید نمونه نمونه کشوری اساتید کشور آموزشی کشور مراسم علمی دانشگاه


( ۱ )

نظر شما :