صفارهرندی: وحدت نیروهای همفکر مبتنی بر خط ولایت و رهبری رمز انتخابات سالم است

۱۲ اسفند ۱۳۹۱ | ۲۰:۱۷ کد : ۲۳۷۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۴۰
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وحدت نیروهای همفکر مبتنی بر مبانی ارزشها، امام، خط ولایت و رهبری رمز برگزاری انتخابات سالم یازدهمین دوره ریاست جمهوری است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وحدت نیروهای همفکر مبتنی بر مبانی ارزشها، امام، خط ولایت و رهبری رمز برگزاری انتخابات سالم یازدهمین دوره ریاست جمهوری است.

دکتر محمد حسین صفار هرندی، در جمع دانشجویان دانشگاه کاشان افزود: در صورت وحدت ملی پیش بینی می شود بیش از 70 درصد ملت ایران در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

وی، به فتنه سال 88 اشاره کرد و اظهار داشت: فتنه سال 88 توسط دشمنان بیرونی یعنی آمریکا و شرکای خودش و عوامل وابسته به نیروهای ضد انقلاب شکل گرفت.


 

وی، با بیان اینکه آمریکایی ها پس از تحقق انقلاب، خطر نظام جمهوری اسلامی را متوجه شدند خاطر نشان کرد: مشکل دشمنان بر علیه ایران، مشکل مبنایی، اعتقادی، فرهنگی و فلسفی است.

وی، بیداری اسلامی در منطقه خارمیانه را از دیگر موارد فشار و فتنه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی برشمرد و یادآور شد: بروز انقلاب اسلامی به برخی از کشورهای خاورمیانه و الگو پذیری آن کشورها از ایران، موجب اعمال فشارها، تهدیدها و تحریم ها علیه نظام جمهوری اسلامی است.

به گفته وی، اقتدار و پیشرفت های علمی ایران در زمینه های مختلف نظامی، فضایی و هسته ای از دیگر مواردی است که تهدیدها و فتنه دشمنان را مضاعف می سازد.

صفار هرندی، به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود:  با درس هایی که ملت ایران از فتنه سال 88 گرفتند و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب این دوره از انتخابات، سالم و بدون مشکل برگزار خواهد شد.


نظر شما :