تجمع دانشگاهیان دانشگاه کاشان در محکومیت تعرض به دانشجویان و اساتید حامی فلسطین

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۵ کد : ۲۳۷۱۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۸۵

دانشگاهیان دانشگاه کاشان امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 در محکومیت تعرض به دانشجویان و اساتید حامی فلسطین در دانشگاههای آمریکا و اروپا، تجمع کردند.

 اساتید، کارمندان و جمعی از دانشجویان با راهپیمایی از مسیر مسجد دانشگاه تا گلزار شهدای گمنام این دانشگاه با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس همصدا با دانشگاهیان سراسر دنیا حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه دانشگاه‌های آمریکا که به‌جرم اعتراض به نسل‌کشی در غزه مورد ضرب و شتم پلیس قرار گرفته اعلام کردند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: دانشگاهیان در سراسر دنیا به ویژه کشورهای آمریکایی و غربی بر اساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش های بشردوستانه را رقم زدند و موجی مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند.

سرهنگ پاسدار رضازاده در مراسم تجمع دانشگاهیان دانشگاه کاشان ، با بیان اینکه گفتمان امام از همان اول، آزادی قدس و تقویت جبهه مقاومت بود، افزود: امروز خوشبختانه به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که هسته های حزب الله در سراسر دنیا باید گسترش پیدا کند، این امر محقق شده است.

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری نیز فرمانده کل قوا  این مسیر را به خوبی ادامه داد و امروز جبهه مقاومت قوی شده است و مسائل حساس منطقه بدون حضور بچه های مقاومت حل نخواهد شد و فردای این مقاومت و این جهان، ازآن مظلومین جهان خواهد بود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان به تجمع و اعلام همبستگی دانشگاهیان در سراسر دنیا علیه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی اشاره کرد و افزود: امروز این اعتراضات  در آمریکا در دل سیاستمدارانی که حامی این صهوینست ها بودند و در بین قشر فرهیخته که در بیش از 200 دانشگاه گسترش پیدا کرده  نشان از گسترش جبهه مقاومت است و  حمایت جهانی از مردم مظلوم فلسطین را به دنبال داشت.

در پایان این مراسم بیانیه دانشگاهیان دانشگاه کاشان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین قرائت شد.

کلید واژه ها: دانشگاه دانشجویان مرگ آمریکا اساتید دانشگاهیان


( ۱ )

نظر شما :