رئیس دانشگاه کاشان: بزرگترین درس شهدا ولایتمداری است

۰۹ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۴:۱۳ کد : ۲۳۶۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۱۴
رئیس دانشگاه کاشان گفت: بزرگترین درس شهدا ولایت‌مداری است و در وصیت‌نامه همه شهدا بدون استثناء بر پیروی از ولایت فقیه و توجه به اوامر ولایت تاکید شده است.

رئیس دانشگاه کاشان گفت: بزرگترین درس شهدا ولایت‌مداری است و در وصیت‌نامه همه شهدا بدون استثناء بر پیروی از ولایت فقیه و توجه به اوامر ولایت تاکید شده است.

دکتر عباس کتابی، در پنجمین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه کاشان افزود: ولایت‌مداری شهدا رمز خوشبختی و عاقبت به خیری آنان بوده است.

وی همچنین از وحدت و توجه به ولایت فقیه به عنوان دو عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی نام برد و تأکید کرد: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی نیز همین دو عامل اساسی و تأثیرگذار است.

رئیس دانشگاه کاشان تاکید کرد: باید امروز گفتار، رفتار و کردارمان برگرفته از آرمان‌های شهدا باشد و از پیام‌های شهدا غفلت نکنیم.

وی، عزت، عظمت، آسایش، امنیت و پیشرفت‌های امروز ایران اسلامی را مدیون جانفشانی، ایثارگری و شهادت بهترین فرزندان ایران اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی به برکت برخورداری از ولایت، شاهد ثمرات و برکات جانفشانی‌های شهداست.

رئیس دانشگاه کاشان، هدف از برگزاری یادواره شهدای دانشجو را، تکریم و تجلیل از جانفشانی و ایثارگری شهدایی که جان خود را که مهمترین سرمایه‌شان بود برای دفاع از اسلام و نظام در راه خدا ایثار کردند دانست و ابراز امیدواری کرد: تا جوانان با الگوپذیری از شهدا بتوانند با انواع توطئه ها و ترفندهای دشمنان مقابله کنند.

پنجمین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه کاشان همزمان با پنجمین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام با عنوان "مهاجران بی‌نشان" به همت امور دانشجویان شاهد و ایثار گر دانشگاه کاشان برگزار شد.

دانشگاه کاشان، 22 شهید دانشجو را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.


نظر شما :