سایت مدیریت فرهنگی دانشگاه کاشان رونمایی شد

۳۱ فروردین ۱۳۹۲ | ۱۹:۱۹ کد : ۲۳۶۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۷۴
مرکز دانلود خانه فرهنگ و سایت مدیریت فرهنگی دانشگاه کاشان با حضور رییس و معاونان این دانشگاه رونمایی شد.

مرکز دانلود خانه فرهنگ و سایت مدیریت فرهنگی دانشگاه کاشان با حضور رییس و معاونان این دانشگاه رونمایی شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان گفت: این مرکز در شش بخش فیلم، کتاب، موبایل، نرم افزارها، صدا و تصویر آماده ارائه خدمات است.

محمد شریف زارعی، رویکرد فرهنگی و دینی را از جمله مشخصات این سایت ذکر کرد و افزود: توجه به مباحث فرهنگی و دینی رویکرد ارزشمندی است که می تواند به عنوان یک الگو برای دیگر دانشگاهها مطرح شود.

وی، با اشاره به اینکه این سایت آماده ارائه خدمات به عموم دانشجویان، اساتید و کارمندان است ابراز امیدواری کرد: تا این سایت مرکزی برای دسترسی آسان دانشجویان و استادان به منابع مختلف فرهنگی و دینی باشد.

به گفته وی، در این سایت حدود 2 هزار جلد کتاب، انواع مقالات، نرم افزارهای مختلف و انواع فیلم های سینمایی و کلیپ های مختلف وسخنرانی ها برنامه ریزی شده است.

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه نسخه آزمایشی این سایت راه اندازی شده است و منابع مختلف در فازهای بعدی بارگذاری خواهد شد از استادان و دانشجویان خواست تا مطالب و دیتاهای ارزشمند خود را برای بارگذاری و استفاده عموم به مدیریت فرهنگی این دانشگاه ارائه دهند.

رییس دانشگاه کاشان نیز راه اندازی این سایت را ارزشمند و حایز اهمیت دانست و گفت: توجه به نیازهای فرهنگی دانشجویان از مباحث مهمی است که امید داریم با راه اندازی این سایت بخشی از نیازهای دانشجویان مرتفع شود.

دکتر عباس کتابی، ارائه مقالات و کتابها با موضوع های متنوع را خواستار شد و اظهار داشت: مدیر فرهنگی بایستی در خصوص انوع مطالب ارائه شده و به خصوص فیلم ها دقت لازم را داشته باشند.
آدرس سایت مدیریت فرهنگی: http://culture.kashanu.ac.ir


 


نظر شما :