پنجمین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه کاشان برگزار شد

۰۹ اسفند ۱۳۹۱ | ۲۰:۱۰ کد : ۲۳۵۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۹۳
پنجمین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه کاشان با عنوان "مهاجران بی نشان" همزمان با چهارمین سالگشت تدفین شهدای گمنام به همت امور دانشجویان شاهد و ایثار این دانشگاه برگزار شد.

مشاور عالی رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح  در این مراسم، شهدا را وارثان انبیاء و امامان معصوم (ع) برشمرد و گفت: افتخار شهادت، موهبتی است که از خاندان نبوت و ولایت به ذریه طیبه آن بزرگواران به ارث رسیده است.

سردار محمدجعفر اسدی، پیام شهدا را ولایتمداری دانست و اظهار داشت: امروز همه تلاش دشمن این است که زره ولایت را از تن ما بیرون کند تا به پیروزی برسد اما تا زمانی که خود، این زره را از تن خارج نکنیم تلاش دشمن بی فایده است.


 

مشاور عالی رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح ، با اشاره به همجه فرهنگی دشمنان تاکید کرد: جوانان و به ویژه دانشجویان باید سیره و منش شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس را الگوی خود قرار دهند.

سردار اسدی خاطر نشان کرد: شهدا با پرهیز از مادیات برای دفاع از اسلام، قرآن و کشور تا آخرین قطره خون خود در برابر دشمنان ایستادند و اگر کسی قدم در راه شهدا گذاشت باید از تمامی مسائل دنیوی دوری کند.

پنجمین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه کاشان، با حضور خانواده شهدا و جمع کثری از دانشجویان همراه با برنامه های متنوع مداحی، دعای کمیل، غبارروبی گلزار شهدا و برپایی نمایشگاه کتابی با عناوین جنگ و دفاع مقدس و خاطرات شهدا در این دانشگاه برگزار شد.

نظر شما :