نمایشگاه بانوی ایرانی، پوشش اسلامی در دانشگاه کاشان برگزار می شود

۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۱۳:۴۷ کد : ۲۳۳۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۲۲
به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن و مادر به همت کانون دانشجویی عفاف و حجاب (عروج) اولین نمایشگاه مد و پوشش اسلامی با عنوان"بانوی ایرانی، پوشش اسلامی" در دانشگاه کاشان برگزار می شود.
 

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن و مادر به همت کانون دانشجویی عفاف و حجاب (عروج) اولین نمایشگاه مد و پوشش اسلامی با عنوان"بانوی ایرانی، پوشش اسلامی" در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان گفت: در این نمایشگاه با همکاری مراکز فنی و حرفه ای و کارو دانش و دانشکده فنی دخترانه فدک در محل دائمی نمایشگاههای دانشگاه در چندین غرفه انواع پوشش اسلامی و حجاب بانوان ارائه می شود.

محمدشریف زارعی اظهار داشت: نمایش مد و لباس، برش، دوخت و دوزلباس، غرفه های لباس محلی، رنگرزی سنتی پارچه و محصولات فرهنگی در طرح و انواع مختلف به همراه طرح صدف (با نمایش زنده لباس اسلامی) از دیگر محصولات ارائه شده در این نمایشگاه است.

وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه همچنین انواع چادر و مانتو در مدل و طرحهای مختلف و البسه حجاب  با تخفیف 10 تا 30 درصد به فروش می رسد.


 

این نمایشگاه با رویکرد پوشش، عفاف و حجاب از هفتم ماه جاری شروع و تا 13 اردیبهشت برای بازدید علاقمندان دایر است.

اجراء مراسم افتتاحیه و حرکت نمادین دختران حافظ حجاب از درب ورودی دانشگاه تا محل برگزاری نمایشگاه و برگزاری مراسم نمایش زنده لباس اسلامی ویژه بانوان در تالار آزادی این دانشگاه از دیگر برنامه های مراسم گشایش این نمایشگاه است.  

 

نظر شما :