ارسال ۲۶۰ مقاله علمی به دوازدهمین کنفرانس مهندسی معدن ایران

۲۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۵ کد : ۲۳۳۴۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۵۲

دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس مهندسی معدن ایران از ارسال ۲۶۰ مقاله علمی به دبیرخانه این کنفرانس خبر داد و گفت: پس از جلسات متعدد کمیته های علمی و بهره گیری از نظرات ارزشمند اساتیددانشگاهی، تعداد ۶۰ مقاله جهت ارائه سخنرانی و ۱۲۰ مقاله نیز به صورت پوستر برای کنفرانس پذیرفته شد.

دکتر علی عالی انوری  افزود: دوازدهمین کنفرانس مهندسی معدن ایران در روزهای دوم و سوم اسفند سال جاری با همکاری انجمن مهندسی معدن ایران در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس مهندسی معدن ایران با اینکه این همایش فرصتی برای گردهمایی مستقیم برای ذی‌نفعان صنعت معدن شامل دانشگاهیان، پژوهشگران، مدیران و کارشناسان صنعت معدن است تا چالش‌ها، فعالیت‌ها و دستاوردهای اخیر خود را به اشتراک بگذارند، گفت: اکتشاف مواد معدنی، استخراج معدن، مکانیک سنگ و ژئوتکنیک، فرآوری مواد معدنی، اقتصاد و مدیریت در معادن، محیط زیست، بازسازی، ایمنی و بهداشت و میراث معدن‌کاری و توسعه پایدار محورهای این رویداد علمی است.

 دکتر عالی انوری، افزود: ارتباط سازمان‌یافته و همکاری راهبردی دانشگاه کاشان و انجمن مهندسی معدن ایران می‌تواند حلقه اتصال قدرتمندی را بین عرصه دانش و فناوری از یک طرف و عرصه صنعت از طرف دیگر فراهم کند و الگویی مناسب از همکاری و تعاون را فراروی دیگر سازمان‌های مشابه قرار دهد.

عضو هیات مدیره انجمن مهندسی معدن ایران افزود: بخش معدن و صنایع معدنی کشور از دیرباز، بخشی خوداتکا و پیشران در توسعه صنعت کشور بوده و اکنون در شرایط تحریم‌های خارجی، نیازمند بهره‌گیری فراگیر از توانمندی‌های آشکار و پنهان دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و سازمان‌های تحقیق و توسعه معادن و صنایع معدنی کشور است و برگزاری کنفرانس های علمی بستری مناسب برای اعتلای معدن کشور خواهد بود.

 دانشگاه کاشان و انجمن مهندسی معدن، مقدم قلم و قدم همه فعالان عرصه معدن را گرامی می دارد.

کلید واژه ها: معدن مهندسی معدن انجمن مهندسی معدن دوازدهمین کنفرانس مهندسی معدن کنفرانس مهندسی معدن معدن ایران مهندسی انجمن مهندسی کنفرانس مهندسی دوازدهمین کنفرانس مهندسی


( ۳ )

نظر شما :