پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت ۲۲ بهمن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۶ کد : ۲۳۳۱۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۴۲

بسم الله الرحمن الرحیم
وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ 
22 بهمن‌ماه، یکی از مهم‌ترین نقاط عطف تاریخ سرزمین پرافتخار ایران است. روزی جاودان و فراموش نشدنی در تاریخ ایران که حاصل رهبری الهی حضرت امام خمینی (ره) و نهضت پرشور، جانفشانی و مبارزه مستمر مردم آزاده‌ است و با پیروزی انقلاب اسلامی به ثمر نشست و  عزت و آزادی کشور  در سایه جمهوری اسلامی به عنوان الگوی جهان شمول از تلاش مردمی برای کسب استقلال، عزت و آزادی از آرمان به واقعیت بدل گشت. 
کشور عزیزمان ایران،  در این چهل و پنج سال، گام‌های بلند و استواری در راستای خودکفایی برداشته و در حوزه های مختلف، به ویژه علم و فناوری به الگویی از خوداتکایی در منطقه تبدیل شده است. در بطن این پیشرفت، جامعه علمی و دانشگاهی کشور دستاوردهای مهمی از راه تبدیل علم به فناوری و ثروت دست یافته که نقش محوری در رشد و پیشرفت کشور ایفا می کند. 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب و  همه شهیدان و مجاهدانی که در پیروزی انقلاب و سپس در استقرار و دفاع از نظام جمهوری اسلامی در صحنه‌های مختلف نقش آفریدند، به نمایندگی از  خانواده دانشگاه کاشان فرا رسیدن 22 بهمن ماه را به محضر رهبر فرزانه و حکیم انقلاب و ملت شریف ایران، تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم مردم عزیز کشورمان با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، خود را برای انتخاباتی با شکوه آماده ‌کنند تا تحت رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری به مسیر پرافتخار ایران اسلامی تداوم ببخشند.

دکتر عباس کتابی 
رئیس دانشگاه کاشان

کلید واژه ها: ایران اسلامی انقلاب کشور رهبری بهمن 22 بهمن


( ۴ )

نظر شما :