سردار غفور: ترویج و پاسداشت ارزشهای شهدا ضامن امنیت کشور است

۰۶ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۲:۲۸ کد : ۲۳۲۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۶۶
معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: ترویج فرهنگ شهادت و پاسداشت ارزشهای شهدا لازم و ضامن امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: ترویج فرهنگ شهادت و پاسداشت ارزشهای شهدا ضامن امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است. 

سردار غفور، در مراسم غبارروبی گلزار شهدا و تجدید بیعت با سه شهید گمنام دانشگاه کاشان، با اشاره به اینکه شهدا به نظام جمهوری اسلامی اعتلا بخشیدن افزود: نبایستی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را فراموش و کاری کرد که شهدا به ما پشت کنند.



 

وی، علم آموختن و خوب درس خواندن را به جوانان توصیه کرد و اظهار داشت: بایستی با یادگیری علم به طور صحیح، در راستای ارتقا سطح علمی و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرد.

سردار غفور، جوانان ایران اسلامی را از بهترین جوانان برشمرد و گفت: ملتی که با مکتب امام حسین(ع) وحضرت فاطمه زهرا(س)  خو گرفته است هرگز نمی توانند یاد شهدا را فراموش کنند.

وی، به 18 هزار گلزار شهدا در سطح کشور اشاره کرد و افزود: نظام جمهوری اسلامی حدود 220 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، جانبازان را از بازماندگان دوران دفاع مقدس برشمرد و خاطر نشان کرد: جانبازان سرمایه های این انقلاب هستند.

سردار غفور، تدوام انقلاب اسلامی را مرهون ایثار و جانفشانی های شهدا و جانبازان ذکر کرد و اظهار داشت: ارتقاء سطح علمی و حفظ فرهنگ شهادت، تداوم بخش نظام جمهوری اسلامی است. 


نظر شما :