سردار غفور: ایران اسلامی را با علم و دانش و بازوان توانمند جوانان بسازیم

۰۶ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۳:۱۷ کد : ۲۳۲۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۵۶
معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: با علم و دانش و بازوهای توانمند جوانان بایستی ایران اسلامی را بسازیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: با علم و دانش و بازوهای توانمند جوانان بایستی ایران اسلامی را بسازیم.

سردار غفور، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه سازندگی خاتم الانبیاء، با اشاره به اهمیت علم افزود: علم در حد ایده آل قابل تکریم و تعظیم است و علم و عالم همیشه در راس و مورد تکریم هستند.



 

وی، خوب درس خواندن را به جوانان دانشجو توصیه کرد و اظهار داشت: علم همراه با ایمان و اعتقادات دینی وباورها ارزش دارد.

وی، به طرح "هر پروژه یک کتاب" اشاره کرد و افزود: در این طرح ، پروژه هایی که به اتمام می رسد در قالب یک کتاب تهیه و عرضه می شود.

سردار غفور، برگزاری نمایشگاه توانمندی های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در دانشگاه کاشان را آشنایی دانشجویان با توانمندی ها و دستاوردهای جوانان در عرصه سازندگی ذکر کرد و یادآورشد: این قرارگاه آمادگی همکاری و پذیرش دانشجویان فارغ التحصیل با توان علمی بالا و کارآمد را دارد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، به دستاوردهای این قرارگاه در عرصه های مختلف در سطح کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این قرارگاه در هشت حوزه  نفت، گاز و پتروشیمی، سد، مترو، سازه های بتنی، سازه های زیرزمینی، آی تی، سازه های دریایی و راه مشغول به فعالیت است.

وی، به اتمام حدود دو هزار پروژه در بخش های مختلف در سطح کشور اشاره کرد و افزود: حدود 280 پروژه نیز توسط متخصصان و کارشناسان در دست اجرا است.

سردار غفور، حوزه قرب کوثر را از دیگر بخش های این قرارگاه برشمرد و خاطر نشان کرد: در این حوزه که به محرومیت زدایی معروف است در کنار دیگر پروژه ها، محرومیت های یک روستا نیز شامل ساخت مسجد، مدرسه، آب، خانه بهداشت، زمین ورزشی و خانه عالم مورد توجه قرار می گیرد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ابراز امیدواری کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسب برای کاربردی کردن علوم در دانشگاه ها و استفاده از توان علمی جوانان در تولید ملی و توسعه اقتصادی باشد.


( ۲ )

نظر شما :