ثبت نام ۲۰۰ دانشجو در مراسم معنوی اعتکاف دانشگاه کاشان

۰۲ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۳ کد : ۲۳۲۰۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۰۴
ثبت نام ۲۰۰ دانشجو در مراسم معنوی اعتکاف دانشگاه کاشان

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان  از ثبت‌نام 200 دانشجو در مراسم معنوی اعتکاف این دانشگاه خبر داد.
حجت الاسلام محمد جعفر محمدی افزود: مراسم  پر فیض و معنوی اعتکاف  در ایام‌البیض در مسجد امیر‌المومنین علیه السلام این دانشگاه از 5 تا 7 بهمن 1402 برگزار می شود.
وی  با بیان اینکه این مراسم معنوی چند سال به علت شیوع بیماری کرونا و همزمانی با ایام امتحانات دانشجویان برگزار نمی شد، اظهار داشت: امسال این مراسم معنوی با حضور پرشور اساتید و دانشجویان و کارمندان دانشگاه برگزار می شود.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان  با اشاره به اینکه تمام علاقمندان می توانند در این مراسم معنوی شرکت کنند افزود: هزینه ثبت نام برای اساتید و کارمندان و سایر دانشجویان دانشگاه‌ها 250 هزار تومان، برای دانشجویان دانشگاه 100 هزار تومان می باشد.
حجت الاسلام محمدی اعتکاف را فرصتی مناسب برای بازسازی و خودسازی انسان دانست و خاطر نشان کرد: مراسم پرفیض اعتکاف زمینه ای را برای  توسعه فرهنگ دینی و الهی در دانشگاه ها و مصونیت نسل جوان فراهم می کند.
وی برگزاری برنامه‌های قرآنی، تلاوت دسته‌جمعی، صحیفه‌خوانی، تفسیرقرآن، سخنرانی مذهبی، قرائت ادعیه ، مداحی و مناجات، مشاوره دینی با حضور مبلغان، کرسی‌های آزاداندیشی، حلقه‌های معرفت را از جمله برنامه‌های اعتکاف ایام البیض اعلام کرد و گفت: همچنین برنامه‌های ویژه ای چون مسابقه  کتابخوانی و انس با نهج البلاغه و صحیفه سجادیه از دیگر برنامه های این مراسم معنوی خواهد بود.

کلید واژه ها: دانشگاه مراسم مراسم معنوی معنوی اعتکاف دانشجویان برنامه


( ۵ )

نظر شما :