تهیه زمین شرط ارتقاء واحد خواهران دانشگاه کاشان به دانشگاه است

۲۴ بهمن ۱۳۹۱ | ۲۳:۰۵ کد : ۲۳۱۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۰۵
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: با تهیه زمین، مجموعه واحد خواهران دانشگاه کاشان به دانشگاه مستقل ارتقاء می یابد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: با تهیه زمین، مجموعه واحد خواهران دانشگاه کاشان به دانشگاه مستقل ارتقاء می یابد.

دکتر علی اکبر متکان، در حاشیه مراسم افتتاح سالن ورزشی در مجموعه پردیس خواهران دانشگاه کاشان، ایجاد دانشگاه خواهران در کاشان را به لحاظ شرایط دینی و مذهبی و دارالمومنین مردم این شهرستان حایز اهمیت دانست و افزود: ایجاد این دانشگاه و تهیه زمین برای ساخت این مجموعه دانشگاهی، همت مسئوولان و خیرین را می طلبد.



 

وی، با اشاره به اعلام آمادگی 15 استان کشور برای ایجاد دانشگاه خواهران اظهار داشت: برای برخی از این استان ها، مجوز تاسیس دانشگاه صادر و مجوز حدود چهار تا پنج استان دیگر در دست بررسی است.

دکتر متکان، با بیان اینکه مجوز ایجاد دانشگاه خواهران تنها در استان ها صادر می شود افزود: با توجه به قابلیت های مثبت این شهرستان و توان علمی و نیروهای مستعد و توانمند، دانشگاه خواهران در این شهرستان به عنوان تنها شهر مرکز استان اصفهان تاسیس می شود.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، از خیرین خواست تا همانگونه که این دانشگاه را در توسعه فضاهای آموزشی یاری رسانده اند در رسیدن به نقطه مطلوب این دانشگاه نیز حمایت خود را دریغ نورزند.

دکتر متکان، تکمیل محوطه سازی دانشگاه کاشان را از دیگر اولویت های این دانشگاه برشمرد و خاطر نشان کرد: نبود محوطه سازی مناسب، ساخت و توسعه فضاهای آموزشی این دانشگاه را نامشخص کرده است.



نظر شما :