کارگاه آموزشی آشنایی اساتید جدیدالاستخدام دانشگاه کاشان با قوانین و مقررات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی

۲۱ دی ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۷ کد : ۲۳۱۵۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۵۹

 

کارگاه آموزشی آشنایی با ضوابط و مقررات دانشگاهی (آموزشی،  پژوهشی و فرهنگی) ویژه اعضای هیئت علمی جدیدالاستخدام دانشگاه کاشان در روز سه شنبه 19 دی ماه برگزار شد.

مدیر برنامه ریزی، تحول و پایش آموزشی هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی هر چه بیشتر اعضای هیات علمی جدید الاستخدام با قوانین و مقررات آموزشی و پژوهشی دانشگاه  عنوان کرد و افزود:  در این کارگاه اساتید با مقررات مختلف آموزشی از جمله ارتقاء، پژوهانه، ترفیع استحقاقی، پایه های تشویقی، تبدیل وضعیت و دیگر موارد در زمینه های  آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آشنا شدند.
دکتر عادل رئیسی بر گزاری این کارگاه را در جهت ارتقا و تقویت توان علمی و مهارت های عملی اساتید و در راستای بهبود کیفیت آموزش، پژوهش، تدریس در دانشگاه و پاسخگویی بهتر به نیازهای دانشجویان لازم دانست و اظهار امیدواری کرد تا این کارگاه زمینه توانمند سازی اساتید جوان دانشگاه را فراهم نموده باشد.
دکتر کتابی رییس دانشگاه کاشان هم در این نشست  توصیه‌هایی را به اساتید جدیدالاستخدام  داشتند و در خصوص  وظایف و نقش و شان  استادی در دانشگاه مطالبی را عنوان کردند. 

حجت الاسلام محمدی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز  توصیه‌هایی را بر اساس آیات و روایات ائمه اطهار علیهم السلام به اساتید ارائه کردند. در این کارگاه معاونان آموزشی و فرهنگی، مدیران حوزه آموزش، پژوهش، فرهنگی و دانشجویی سخنرانی داشتند و 30 عضو هیأت علمی جذب شده در سه سال اخیر شرکت داشتند.

کلید واژه ها: آموزشی کارگاه ماه دی شنبه


( ۳ )

نظر شما :