برگزاری اولین رویداد تخصصی فولاد، انرژی و محیط زیست در دانشگاه کاشان

۱۹ دی ۱۴۰۲ | ۲۰:۴۲ کد : ۲۳۱۵۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۵۹

به همت پژوهشکده انرژی، آب و محیط زیست و همکاری شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه اولین رویداد تخصصی فولاد، انرژی و محیط زیست در تاریخ ۱۸ دیماه ۱۴۰۲ در دانشگاه کاشان برگزار شد.
رئیس پژوهشکده انرژی، آب و محیط زیست  در این نشست ضمن عرض تسلیت حادثه تروریستی کرمان، به معرفی دانشگاه و رنکینگ های ملی و بین المللی اشاره کرد.
دکتر مجید نیکفر افزود:  این رویداد در دو نشست "هم مسیر" و "همگرا" با مشارکت کارشناسان پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه و اساتید و دانشجویان دانشگاه برگزار شد.
وی خاطر نشان کرد: در نشست "هم مسیر" جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه به بیان کلان روندهای شرکت فولاد مبارکه، چالش های حاضر و آینده این صنعت، نحوه حمایت از پایان نامه ها و طرح ها و ارائه نقشه راه های انرژی و فولاد سبز پرداختند  و اساتید و متخصصان دانشگاه نقطه نظرات و راهبردهای پیشنهادی خود را در راستای حل چالش های آن صنعت بیان کردند.
دکتر نیکفر افزود: در نشست دوم (همگرا)، نیز اساتید  دانشگاه به ارائه پیشنهاده پروژه ها و طرح های خود پرداختند، و در پایان این نشست مدیران فولاد مبارکه از آزمایشگاه های در حال راه اندازی پژوهشکده بازدید و  در خصوص همکاری های مشترک  برای احداث مرکز نوآوری فولاد در پژوهشکده تبادل نظر شد.
این رویداد با استقبال پرشور اساتید، دانشجویان و شرکت های دانش بنیان همراه بود.

 

کلید واژه ها: فولاد نوآوری فولاد توسعه فناوری نوآوری فولاد فناوری نوآوری فولاد فولاد مبارکه دانشگاه مبارکه نوآوری فولاد مبارکه فناوری نوآوری فولاد مبارکه نشست


( ۱ )

نظر شما :