پیام تسلیت رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت حادثه تروریستی کرمان

۱۴ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۷ کد : ۲۳۱۱۰ اخبار دانشگاه پیام ریاست دانشگاه
تعداد بازدید:۴۵۸

بسم رب الشهدا والصدیقین 
 نکته‌ای هم خطاب به مردم عزیز کرمان دارم؛ مردمی که دوست‌داشتنی‌اند و در طول 8 سال دفاع مقدس بالاترین فداکاری‌ها را انجام دادند و سرداران و مجاهدین بسیار والامقامی را تقدیم اسلام نمودند. من همیشه شرمنده آنها هستم. هشت سال به‌خاطر اسلام به من اعتماد کردند. دوست دارم کرمان همیشه و تا آخر با ولایت بماند. وصیت می‌کنم اسلام را در این برهه که تداعی‌یافته در انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است، تنها نگذارید.  (از وصیت نامه شهید سردار قاسم سلیمانی)                                                             
ندای مظلومیت و حقانیت ملت ایران، بار دیگر در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی  طنین انداز شد تا روایت جنایتی دیگری به کارنامه سیاه و ننگین دشمنان انقلاب اسلامی بیافزاید. شهادت و جراحت تعدادی از هموطنان بی گناهمان در این حادثه تروریستی،  نشان از افکار پلید دیو سیرتانی است که جان ستاندن از بی گناهان و ریختن خون مظلومان را شرط بقا و‌ دوام زندگی فلاکت بار خود می‌دانند.       این حمله بزدلانه بار دیگر هراس همیشگی دشمنان این مرز و بوم از نام حاج قاسم را عیان و برملا ساخت، اما آنان غافل از آنند که مکتب سردار شهید سلیمانی، این نماد مقاومت ایران تا همیشه استوار و ماناست، چرا که مردم مبارز ایران از پایبندی به آرمان های انقلابی خود که در طول چندین دهه بر آن ایستادگی کرده‌اند دست برنمی‌دارند و دلداگان مکتب حاج قاسم به مانند گذشته، همچنان با صلابت و بدون واهمه راه روشن ایشان را ادامه خواهند داد. 
اینجانب به نمایندگی از خانواده  دانشگاه کاشان، شهادت مظلومانه هموطنانمان در این حادثه تروریستی  را به محضر مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت بزرگ و شریف ایران و بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال، برای شهیدان گران قدر، علو درجات و برای مصدومان این حادثه آرزوی بهبودی عاجل را مسألت می‌نمایم. ایمان دارم که خون پاک این شهیدان، ملت و نظام ایران را در پاسداشت آرمان ها و مقابله با توطئه دشمنان، منسجم‌ تر و همدل ‌ترخواهد ساخت.

دکتر عباس کتابی 

رئیس دانشگاه کاشان 

کلید واژه ها: ایران قاسم حاج قاسم سلیمانی سردار اسلام اسلامی


( ۴ )

نظر شما :