ویژه برنامه چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه کاشان برگزار شد

۱۱ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۹ کد : ۲۳۰۹۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۸۶

ویژه برنامه چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی  با عنوان پاره تن به همت کانون شهدا و معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه کاشان در تالار آزادی این دانشگاه برگزار شد.
سردار  رحیم نوعی اقدم از فرماندهان سپاه قدس و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم به تحلیل وقایع 9دی سال 1388 پرداخت.
سردار نوعی اقدم در بخشی دیگر از سخنانش اهل بیتی و ولایتی بودن را از ویژگیهای حاج قاسم سلیمانی دانست و اظهار داشت: از علت هایی که تمام قهرمانان دنیا به قاسم سلیمانی تعظیم می کنند این بود که قهرمانی سلیمانی، قهرمانی خدایی بودن است.
وی با بیان اینکه  قاسم سلیمانی بدون اجازه مقام معظم رهبری آب نمی خورد و مطیع ولایت بود خاطر نشان کرد: حاج قاسم با توکل به خدا و توسل به حضرت زینب (س) به عنوان فرمانده کل قوا توانست دشمن را در سوریه شکست دهد.
سردار نوعی اقدم، اخلاق مداری و اخلاق محوری را از خصوصیات اخلاقی شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود:  تربیت، اخلاق، ادب، تواضع و فروتنی بر علم و دین از ویژگیهای حاج قاسم بود  و  ادیان و فرهنگ های مختلف مجذوب وی بودند.
در این آئین از کتاب "فرات تا مدیترانه" اثر محمد علی نژاد رونمایی شد.
 اجرای تئاتر نسیم گره گشا، اهدای جوایز پویش ادبی "قهرمان جهادتبیین" و اجرای سرود  با حضور خانواده شهید مدافع حرم جواد محمدی از دیگر برنامه های این آئین بود.


( ۳ )

نظر شما :