سالن‌ورزشی نشاط در دانشکده علوم پابه دانشگاه کاشان افتتاح شد

۱۰ دی ۱۴۰۲ | ۱۹:۲۰ کد : ۲۳۰۸۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۷۱

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان گفت: سالن  ورزشی دانشکده  علوم پایه در دانشکدگان علوم پایه دانشگاه کاشان با حضور رئیس و معاونان دانشگاه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
محمد رمضانی علوی افزود: با توجه به سیاست های کلان دانشگاه و با هدف دسترسی آسان تر و افزایش مشارکت همکاران محترم و اساتید ارجمند دانشگاه در فعالیت های ورزشی و همچنین با توجه به تدوین آیین نامه انجمن های ورزشی دانشکده ها و ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین کارکنان دانشگاه، فاز نخست این سالن ورزشی در طبقه دوم دانشکده علوم پایه با هزینه ۵۰۰ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه  با پیگیری های مستمر رؤسای دانشکدگان علوم پایه  و با همراهی اداره تربیت بدنی دانشگاه این سالن ورزشی ایجاد شده  است، خاطر نشان کرد: این سالن در حال حاضر دارای میز تنیس روی میز، فوتبال دستی و دارت است که مورد استفاده  اعضای هیئت علمی و یاوران علمی دانشکده های شیمی، فیزیک و ریاضی آقایان و خانم ها است.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان با بیان اینکه در فازهای بعدی امکانات دیگری به این سالن ورزشی اضافه خواهد شد، اظهار امیدواری کرد: تا با ایجاد این فضای ورزشی مسابقات دورن دانشکده ای و بین دانشکده ای بین کارکنان برگزار خواهد شد.


( ۲ )

نظر شما :