آغاز ثبت نام مرحله دانشگاهی جشنواره سراسری قران کریم دانشجویان سراسر کشور

۰۹ بهمن ۱۳۹۱ | ۱۲:۱۶ کد : ۲۲۸۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۰۷
ثبت نام مرحله دانشگاهی بیست و هشتمین جشنواره سراسری قرآن کریم دانشجویان سراسر کشور در دانشگاه کاشان آغاز شد.

ثبت نام مرحله دانشگاهی بیست و هشتمین جشنواره سراسری قرآن کریم دانشجویان سراسر کشور در دانشگاه کاشان آغاز شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان گفت: این دوره از مسابقات در پنج بخش شفاهی، کتبی، پژوهشی، ادبی و هنری برگزار می شود

دکتر محمدشریف زارعی افزود: تلاوت، تحقیق، ترتیل، حفظ 5، 10، 20 و 30 جزء قرآن کریم، مسابقات گروهی ، دعا خوانی، مدیحه سرایی، سخنرانی و دکلمه از رشته های شفاهی این مسابقات می باشد.

 وی اظهار داشت: بخش کتبی این مسابقات نیز در رشته های فرازهای قرآن و عترت، قرآن شناسی، مفاهیم قرآنی، دیدگاه و سیره معصومین برگزار می شود و علاقه مندان می توانند جهت دریافت فایل منابع مسابقات به سایت www.quranmsrt.ir مراجعه نمایند

 زارعی، پژوهش، کتاب، مقاله، نرم افزار و وبلاگ نویسی با موضوع قرآن و عترت از رشته های بخش پژوهش این دوره ماسبقات ذکر کرد و گفت: بخش ادبی شامل رشته های شعر، داستان، نمایشنامه و فیلمنامه قرآن و عترت است.

وی، خوشنویسی، طراحی، نقاشی، سرود و نغمه های قرآنی، تواشیح، نماهنگ، بلوتوث، عکس قرآن وعترت و تذهیب قرآنی را از رشته های بخش هنری این مسابقات برشمرد.

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان یادآورشد: مهلت ثبت نام در بخش های کتبی و شفاهی از تاریخ هفتم ماه جاری شروع و تا 28 بهمن ماه ادامه دارد.

وی، مهلت تحویل آثار بخش های پژوهشی، ادبی وهنری تا تاریخ 28 بهمن ماه جاری ذکر کرد و گفت: علاقمندان جهت ثبت نام بخش های کتبی و شفاهی و تحویل آثار بخش های پژوهشی، ادبی و هنری، می توانند به خانه فرهنگ دفتر کانون قرآن و عترت و اتاق 276 مراجعه کنند.

به گفته وی، آزمون شفاهی خواهران 30 بهمن ماه ساعت 19:30 در کلاس 14 دانشکده علوم پایه و برادران نیز در همانروز و ساعت در سالن کنفرانس ریاست طبقه دوم دانشکده علوم پایه برگزار می شود.

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: آزمون بخش کتبی این مسابقات نیز 29 بهمن ماه ساعت 13 کلاس های طبقه همکف ساختمان دکتر اسلامی برگزار خواهد شد.

زارعی اظهار داشت: مرحله منطقه ای این مسابقات، در اردیبهشت ماه و مرحله سراسری تیر ماه سال سال آینده برگزار می شود.

لازم به ذکر است: به برگزیدگان این دوره از مسابقات جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های44- 5912943 تماس حاصل فرمائید و یا به سایت www.quranmsrt.ir مراجعه نمایید.


نظر شما :