پروفسور عبدالحمید بامنیری بعنوان رئیس پژوهشکده علوم و فناوری نانوی دانشگاه کاشان انتخاب شد

۳۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۰ کد : ۲۲۷۸۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۸۲
پروفسور عبدالحمید بامنیری بعنوان رئیس پژوهشکده علوم و فناوری نانوی دانشگاه کاشان انتخاب شد

رئیس دانشگاه کاشان طی حکمی دکتر عبدالمجید بامنیری عضو هیئت علمی  گروه شیمی آلی دانشگاه  را به عنوان رئیس پژوهشکده علوم و فناوری نانو این دانشگاه منصوب کرد. این انتخاب براساس فراخوان عمومی داده شده برای رییس این پژوهشکده و بررسی و امتیاز بندی برنامه های ارائه شده، انجام شد.
دکتر کتابی در حکم انتصاب افزوده است: نظر به مراتب تعهد، توانمندی وتجربه و در اجرای ماده 6 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها ومؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری  مصوب ششصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این حکم جنابعالی برای مدت 2 سال به عنوان رئیس پژوهشکده علوم و فناوری نانو منصوب می گردید.
وی اظهار امیدواری کرده است: تا در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و گفتمان دولت مردمی با روحیه جهادی و انقلابی، با همکاری اعضای محترم هیئت علمی و دانشجویان عزیز و با برنامه ریزی و درایت لازم در اعتلای روزافزون آن پژوهشکده در عرصه های آموزشی و پژوهشی و نیز تحقق سند چشم انداز دانشگاه همراه با برنامه عملیاتی سالانه گام های مؤثری بردارید و در حفظ بیت المال و اعمال سیاست های مؤثر به منظور صرفه جویی در هزینه ها و تقویت نظم و قانون مندی و به ویژه انجام دقیق ماموریت های این پژوهشکده کوشا باشید.
دکتر کتابی در این حکم  ماموریت های مورد انتظار این پژوهشکده را انجام پژوهش های مورد تقاضای صنایع مختلف کشور و توسعه دانش مبتنی بر نانو فناوری در راستای پاسخ به نیاز جامعه و صنعت، ایجاد بستر مناسب جهت توسعه فرایند تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی و فناوری پژوهشکده، بهبود انسجام زنجیره آموزش وپژوهش و فناوری، کسب دانش فنی ارتقای کیفیت محصولات صنعتی با استفاده از دانش نانو عنوان کرده است.
رئیس دانشگاه کاشان همچنین از رئیس پژوهشکده علوم و فناوری نانو، ایجاد ارتباط فعال و سازنده با سایر مؤسسات علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور جهت اجرای پروژه های تحقیقاتی مشترک در زمینه های علوم وفناوری نانو و ارتقای کمیت و کیفیت ارتباطات بین المللی، ایجاد تحول در ساختار پژوهشکده وجذب و به کارگیری نخبگان وتلاش در استقلال مالی پژوهشکده از منابع دولتی را خواستار شده است.

کلید واژه ها: پژوهشکده رئیس پژوهشکده پژوهشکده علوم پژوهشکده علوم فناوری پژوهشکده علوم فناوری نانو فناوری علوم فناوری رئیس پژوهشکده علوم فناوری فناوری نانو دانشگاه


( ۵ )

نظر شما :