حماسه 9 دی سند افتخار برای ایرانیان است

۱۰ دی ۱۳۹۱ | ۱۴:۰۶ کد : ۲۲۷۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۴۳
نماینده ولی فقیه درسپاه شهرستان کاشان گفت: حماسه ملت مسلمان در9 دی سال 88 در دفاع از ولایت، سند افتخار برای ایرانیان است.
 نماینده ولی فقیه درسپاه شهرستان کاشان گفت: حماسه ملت مسلمان در9 دی سال 88 در دفاع از ولایت، سند افتخار برای ایرانیان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی در جمع دانشجویان دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمنان در فتنه سال 88 براندازی نظام و اصل ولایت بود، افزود: مردم ایران اسلامی با خلق حماسه 9دی سال 88، تمام نقشه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران را نقش برآب کردند.

وی با بیان اینکه، حماسه مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی در 9 دی سال 88 نشات گرفته از حماسه عاشورای حسینی (ع) بود، اظهار داشت: در فتنه سال 88 کسانی‌ که نتوانستند حق و باطل را از هم تشخیص دهند و موقعیت خود را نشناختند، شکست خوردند.

حجت‌الاسلام دیباجی، با اشاره به اینکه در تشخیص تکلیف سه عنصر شناخت، موقعیت زمان و مکان لازم است خاطر نشان کرد: طبق دستورات خدواند بایستی تکلیف را در زمان پیامبر از پیامبر، در زمان امام معصوم از امام معصوم(ع) و در زمان غیبت از ولی فقیه پرسید.

نماینده ولی فقیه درسپاه شهرستان کاشان، پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب را لازم دانست و یادآورشد: اگر در فرمان ولایت کوتاهی کنیم مسئول هستیم و باید پشت سر ولایت حرکت کرد نه قدمی جلوتر و نه گامی عقب‌تر. 


نظر شما :