مراسم معارفه دانشجویان جدید الورود شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان

۱۸ آبان ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۲ کد : ۲۲۷۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۹۵
مراسم معارفه دانشجویان جدید الورود شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان

مراسم معارفه دانشجویان جدید الورود شاهد و ایثارگر سال تحصیلی 96-95 دانشگاه کاشان با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگر و رئیس و معاونین این دانشگاه برگزار شد.

 

رئیس دانشگاه کاشان در این نشست دانشجویان شاهد و ایثارگر را سرمایه های کشور و مدیران آینده کشور دانست و گفت: چه خوب است که آینده کشور به دست شما جوانان که پدران شما از ایثارگران هستند اداره شود.

 

دکتر عباس زراعت تلاش و کوشش را رمز موفقیت دانشجویان برای رسیدن به اهداف بیان کرد و افزود: جهان کنونی جهان علم و فناوری است که دانشجویان باید با کسب مدارج بالا پله های ترقی را طی کنند.

 

وی  خوب درس خواندن و آموختن علم و پژوهش را به دانشجویان تاکید و اظهار کرد: تلاش های شما دانشجویان شاهد برای همه تجربه و الگوست و اگر این رفتارها خوب باشد موجب سرافرازی شما و خانواده و دانشگاه خواهید بود.

 

رئیس دانشگاه کاشان توجه به جهان بینی اسلامی را مورد تاکید قرار داد و افزود: دانشی که می آموزیم و تحقیقاتی که انجام می دهیم باید هدفمند و برای شناخت خدا باشد.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگر دانشگاه کاشان نیز در این نشست  جامعه ایثارگر را از سرمایه های کشور دانست و گفت: این افراد دارای قداست خاصی هستند که باید مورد احترام و توجه خاصی قرار گیرند.

 

حجت الاسلام انتصاریان فراهم کردن شرایط لازم برای تحصیل و علم آموزی این قشر شاهد و ایثارگر را مورد تاکید قرار داد و  اظهار داشت: تحصیل شما دانشجویان  در دانشگاهی به نام و دارای سوابق بسیار درخشان علمی که رئیس و معاونین و جمعی از کارکنان دانشگاه خود ایثارگر هستند مایه افتخار است.

 

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب، خوب درس خواندن، تهذیب نفس و ورزش را به دانشجویان توصیه کرد و افزود: شما دانشجویان باید از این شرایطی که برای شما در دانشگاه فراهم است نهایت استفاده و بهره کافی را ببرید.

 

رئیس گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان نیز در این نشست تعداد دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه را 421 نفر ذکر کرد و گفت:  255 نفر از این داشنجویان در دوره روزانه و 166 نفر در دوره شبانه این دانشگاه در سه مقطع تحصیلی دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.

 

محمدرضا منزوی اظهار کرد: 43 نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه در دوره دکترا، 119 نفر در دوره کارشناسی ارشد و 259 نفر نیز در دوره کارشناسی دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

 

وی موفقیت های علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر را درخور توجه و قابل تقدیر دانست و افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر دارای استعداد و توانمندی خاصی هستند که رتبه های برتر در آزمون سراسری توسط دانشجویان شاهد و ایثارگر کسب می شود.

 

منزوی به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و معنوی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه  اشاره کرد و افزود: کانون ایثار دانشگاه نیز در خدمت دانشجویان شاهد و ایثارگر است و با برنامه های متنوع فرهنگی سعی بر رفع نیازهای این دانشجویان دارد.

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

نظر شما :