پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت روز ۱۳ آبان

۱۳ آبان ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۵ کد : ۲۲۶۷۴ اخبار دانشگاه پیام ریاست دانشگاه
تعداد بازدید:۹۳۰

بسم الله الرحمن الرحیم

ایران اسلامی در تاریخ پر افتخار خود برگ‌های زرین فراوانی از مبارزه با ظلم و استکبار ستیزی دارد. 13 آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" تجلی اراده‌ی ملتی است که با تکیه بر ایمانی استوار، تحقق اندیشه‌ی آرمانی و رهایی‌بخش استکبارستیزی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) را سرعت بخشید. در این روز دانشجویان متعهد و انقلابی ایران توانستند در امتداد خون شهدای دانش آموز و دانشجو، با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، قدرت شکست ناپذیری طاغوت زمان را در هم شکنند و فریاد ظلم ستیزی ایرانیان را در صحنه‌های بین‌المللی طنین‌انداز نمایند، واقعه‌ای که به تعبیر امام راحل انقلاب دوم نامیده شد.
این تجربه گرانسنگ استکبار ستیزی، رسالت بزرگی بر دوش ملت ایران به ویژه اصحاب علم و دانش می نهد و ما را به این حقیقت رهنمون می سازد که  با تکیه بر تعهد، کسب تخصص و دانش همراه با ایمان، مسیر مقدس امام راحل و شهدای راه استقلال و آزادی را ادامه دهیم. همچنین توجه و حمایت خود را به مبارزات استکبارستیزانه مردم در هر نقطه ای از جهان معطوف داریم، به ویژه در سرزمین قدس که این روزها بار دیگر با پشتیبانی آمریکا شاهد حملات وحشیانه رژیم غاصب اسراییل علیه ملت مظلوم و مقاوم فلسطین در غزه هستیم.
اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دانش‌آموز و دانشجو، همراه با خانواده بزرگ دانشگاه کاشان بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی  حضرت امام خامنه ای تجدید میثاق کرده، بیزاری و انزجار خود را از نظام سلطه استکبار و استبداد جهانی ابراز می‌داریم و جنایات وحشیانه رژیم جعلی و منحوس اسراییل را محکوم کرده و برای همه مردم ایران به ویژه دانش آموزان و دانشجویان عزیز ، استمرار و ایستادگی در مسیر حق و ثبات قدم در راه استکبار ستیزی را مسئلت داریم.

دکتر عباس کتابی

رئیس دانشگاه کاشان

کلید واژه ها: امام امام راحل دانش استکبار استکبار ستیزی ستیزی ایران ویژه


( ۱ )

نظر شما :